![]() |
standjes
wie weten er nog leuke standjes en zo ja hoe moet je die doen ?
|
doggy, zij bovenop. tegen een object(staand) bijv ; tafel, kast etc.
|
Jij doet een handstand en hij banged je!
|
Iemand het al tussen de deuropening geprobeerd ;) ?
|
op de trap (y)
|
op de trap?
|
Ondersteboven in de kast (Y)
|
horizontaal op het water
|
Citaat:
ja, interessante hoeken door makkelijk varibel hoogteverschil |
Citaat:
Tegen een muur (benen om zijn middel). |
Standje #64-B
een variatie op de normale #64 doggy-style ook genaamd: ''op z'n hondjes'' de vrouw (of man < ja je weet maar nooit >) zit meestal op zijn/haar knieën, en wordt tegelijkertijd anaal gepenetreerd (aldus #64) Het leuke van 64-B is dat je er variatie in brengt, en dus objecten erbij betrekt. Bijvoorbeeld; muren, kasten, haren. BV haren; de vrouw (of man) wordt aan zijn/haar haren getrokken, terwijl hij/zij nog steeds op de knieën zit, waardoor het lichaam naar achter wordt getrokken. Tegerlijkertijd Duwt de man/vrouw (voorbinddildo ;)) zijn/haar ''object/fallus'' in de anus, wat dus een harder effect geeft. probeer eerst #64 onder de knie te krijgen voordat je aan de B variant begint |
gelukkig kan doggy ook gewoon vaginaal, een betere variatie hierop is niet het fantasieloos betrekken van objecten (want dat gaat toch vanzelf als die in de buurt zijn?) maar eens op je buik gaan liggen (schildpadje (y))
oh en tegen de muur... handige tip, doe dat niet met een gestucte muur :eek: auwauwauw |
Citaat:
|
Ik heb niet zoveel trappen waar ik genoeg privacy heb om seks op te hebben. Helemaal geen, zeg maar.
Maar inderdaad, schildpadje is fijn (y) |
Citaat:
|
1 woord : Lelie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
helaas wel, ik moet zeggen dat ik er tíjdens niks van merkte, maar naderhand echt ... auw :eek:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |