![]() |
We have a dream. Thousand saaitopics. #750
750 alweer.
|
zo zo.
|
Suggesties voor een spetterende titel is meer dan welkom.
|
op naar de 1000*o*
|
Just look me in the eyes and saai it! ?:O
|
Saaimande.
|
Wat saai zeg.
|
Saaitjes gaan de paardenvoetjes.
|
:)
|
sintersaai komt eraan!
|
"All saaitopics are equal"
|
Ik vind deze wel geschikt.
|
:/
|
Elmo :cool: |
Don't know saai?
|
deze is goed(y)
|
|
Barabas jij kijkt toch ook Dexter?:O
|
Citaat:
|
Verdeurie, ik moet nog geld krijgen voor wat acteerwerk dat ik bijna een jaar geleden gedaan heb, en dat krijg ik steeds maar niet. Nu heb ik een mailtje gestuurd, krijg ik terug dat hij door subsidieproblemen het geld niet heeft, maar dat hij het wel kan lenen als ik het echt dringend nodig heb, maar dat hij wel ver onder de nul staat atm.
Grr :'( ik heb het niet echt nu nodig, maar ik wil het wel gewoon hebben, en ik heb de afgelopen maand weinig gewerkt dus ik kan het goed gebruiken met sinterklaas enzo. Maar ik wil ook niet te hebberig zijn, maar ik ben bang dat het er anders nooit van komt. :( |
Je kan wel bezig blijven, het is misschien niet helemaal eerlijk tegenover hem, maar ik zou het geld aannemen. Je hebt er al een jaar recht op.
|
Citaat:
|
Hallo
|
Bleh, ik heb geen zin meer om in de bieb te zitten :o.
|
ziezo ik ben weer thuis.
|
Gewerkt?
|
Ik heb vandaag een college gevolgd bij een vriendin die econometrie doet aan de VU. Wat een ingewikkelde stof.
|
Citaat:
|
Citaat:
er is een hele lieve meneer overleden, dat vond ik wel jammer om te horen. Maar wel beter want hij was helemaal op. |
Argh, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe Dexter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En vandaag moet ik mij inschrijven voor het tweede semester maar daar zijn nu ongeveer tienduizend studenten mee bezig dus de pagina wil maar niet laden.
|
Ik hoop dat mijn keuzevak nog niet vol is, omg.
|
Citaat:
Citaat:
En ja, dat is wel even jammer lijkt me, en uiteindelijk natuurlijk ook wel beter. |
Hoofdpijn en alles. :(
|
Wat is dit toch altijd fantastisch geregeld, dat inschijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm volgens mij is het buiten nogal koud en guur.................... ik wil niet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"a non-traditional tradition" klinkt echt heel stom.
|
Godverdomme! Mijn keuzevak is vol!
|
Citaat:
|
ik droomde dat iemand zei dat je dood was jaeger :eek:
|
Bij nader inzien vind ik Frans toch wel een hete taal.
|
Stefenootje, doe jij eigenlijk nog een nieuwe studie? Je was toch gestopt met kunstgeschiedenis?
|
Citaat:
|
Maar eerst nog boodschappen doen. Crap.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |