![]() |
Gdichjaas van veraa
hey,,
gewoon ff wat schijfsels. Nergens een kleurtje. Alles zwart en grijs. Elke dag het zelfde. De dagelijkse rituelen. Word er zo onderhand tureluurs van. Boring is verything what I see. Soms Denk ik dat niemand mij mag. Vraag ik me af waarom Ze met míj omgaan. Vriendinnen met mij zijn. Maar ík weet En wil dat jíj dat ook weet Iedereen denkt dat wel eens. Iedereen is wel eens onzeker. Heeft wel eens een slechte dag week of maand. Maar weet ook dat Dat elk grijse wolkje Ooit weer wit word. Je moet blijven vechten. Niet opgeven. Je mag zo vaak vallen Maar sta altijd weer op. ::::::: Automatische piloot. Elke dag hetzelfde. Nooit eens iets bijzonders. Wakker worden ontbijten. Naar school. Weer naar bed. En zelfs daartussen gebeurt zelden iets bijzonders. Ik wou dat de automatische piloot overleed. Dat ik het stuur in mijn handen had. Dat ik zelf mocht bepalen wat ik elke dag deed. Hopelijk groeit dat met de tijd mee. :::::::::::::: Soms, Vliegt de tijd voorbij. Altijd op de mooiste momenten. Misschien gaat De tijd voorbij. Maar de herinnering Is voor eeuwig. ::::::::::::::::: Iedereen heeft een eigen berdijf, Zijn eigen leven Het is opgericht door je ouders In je moeders buik Het faillissement Word gezien als de dood Van het bedrijf. :::::::::::::::::: wees een kikker spring van doel naar doel doe wat jij zelf helemaal te gek vind Een kikker is zo vrij en altijd vrolijk lijkt het geluk helemaal te hebben. is helemaal zichzelf en gaat zijn eigen weg om die redenen wens ik jou het lijken op een kikker. ::::::::::::::::: Zo dat zijn ze eerst wel even.Ik hoop dat ze een beetje goed zijn... Xveraa. |
Krekels schrijven geen gedichten
Om deze reden wens ik jou Het lijken op een krekel |
Uice, waarom hou je je commentaar niet voor je, of geef je haar niet iets waar ze wel wat aan heeft?
Citaat:
|
"lelijk!" vind ik het niet, het is meer... willekeurig.
Gewoon cursief schrijven en dan willekeurig op enter drukken heeft niets met dichten te maken. |
Ik ben het eens met Barabas wat betreft de willekeurigheid.
Doe maar Dicht maar (een landelijke poëziewedstrijd voor jongeren) heeft een grote tip-pagina. Die heb ik al eens hierheen gekopieerd, maar hier valt alles nog een keer te lezen. Ik zelf heb vroeger heel veel aan die tips gehad, zeker de moeite waard! En voor alles geld natuurlijk: Oefening baart kunst. Als ik kijk naar mijn gedichten van vroeger, dan ben ik trots op hoe ze nu zijn, en weet ik dat ze nog veel beter kunnen. Succes Vera! (Mijn grote tip is toch wel: hou je gedichten bij jezelf. Dichten over de mensheid en het leven is 1000 cliché en voor de lezer niet interessant. ) Je laatste gedicht heeft iets heel leuks. Je haalt er nog niet uit wat er in zit, maar ik zie wel een sprankel originaliteit in je gedichten. |
@ Uice: Als je de moeite neemt om te reageren, kan je misschien ook nog met iets komen waar de TS daadwerkelijk iets mee kan :)
|
Goed, goed.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Prima, ik kan me nu aansluiten bij Uice.
Laat het leerproces beginnen! :) http://www.managermagazines.be/wp-co...ads/am32-3.jpg |
Citaat:
En ik sluit me helemaal bij je aan :) Ben benieuwd wat de reactie van TS is, of ze er iets mee kan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |