![]() |
surprise cadeau voor jongens van ong. 13 jaar????
Hej!
Kan iemand mij helpen? Ik moet een surprise verzinnen voor een jongen waar ik verliefd op ben maar ik weet absoluut niet wat. wij doen alleen een cadeau voor ongeveer 5 euro wat willenjongens???? ik wou eigenlijk snoep doen maar mijn moeder vind dat zo onorginail heeft ze mischien wel gelijk in maar wat moet ik dan doen? help me aub. xMij alvast bedankt voor je reacties |
Wat vind hij leuk?Wat zijn zij hobby's?
|
Voor 5 euro hmm... broodje döner speciaal?
|
een Playboy, nee hoor geintje... :D ik weet niks, dus het slaat eigenijk nergens op dat ik reageer...
|
Wat ik altijd doe is naar een goedkope winkel (Wibra, Zeeman, Action) en daar kijken naar iets groots wat binnen het budget past. Bijvoorbeeld een rieten mand of een emmer. Eenmaal thuis schilder ik er wat leuks van of doe ik iets met papier, wat te maken heeft met de hobby's en/of sinterklaas, en dan doe ik mijn cadeau er nog in. Mooi toch?
Zo had ik dit jaar voor een meisje bij mij op circus een vaas opgeschilderd met SARANTI (hartje) MELISSA. Saranti is de naam van het jeugdcircus :) Daar binnenin zat een knuffelolifant, en die zat verstopt onder bloemen. In het gedichtje kwam naar voren dat er een olifant zoek was maar dat als ze hem vond, dat ze hem mocht houden. Wel grappig toch? :) |
Citaat:
|
geef hem een condoom ;) dat gaat hij niet verwachten, en jullie gaan allebei eens goed lachen :P
|
Je kan hem een pokerset cadeau doen, dat vinden de meeste jongens wel leuk/niet erg om te krijgen. Die hebben ze bij de intertoys voor weinig geld.
[kutgrapmodus] En dan kan je strippoker met 'm spelen [/kutgrapmodus] |
Poker :facepalm:
|
Voor sinterklaas in mijn stage klas, moet ik wat kopen voor een jongen van 14. Beetje zelfde probleem dus, want ik heb geen idee.
Ik sta open voor al jullie ideeen ;) |
[Herhalingsmodus]
Goedkope winkels (Euroland, OP=OP, Action, Xenos, Wibra) hebben altijd wel dingen die je kan kopen. Er zijn tal val mogelijkheden in die winkels (Van Boeddhabeeldjes tot Verfspulletjes tot behang tot alleslijm tot bloempotten tot deodorant), en bovendien kan je vrienden van het persoontje vragen wat hij leuk vind en dan naar een winkel bij jou in de buurt gaan en gewoon leuke linken leggen met dat gene wat je gehoord hebt. Succes. [/herhalingsmodus] Offtopic: Ja Bara: Je bent niet de enige met modussen! |
Ehh gwoon een zak met snoep ofzoiets.:p
|
Haha, ja dat vroeg 'ie ook. Maar dat vind ik dan weer niet zo orgineel of verantwoord :o
|
Ik heb gewoon voor de leuk wat gekocht. Zijn naam in chocoladeletters. Maarja, als hij een naam van 7 letters heeft ofzo, dan haal je dat niet met 5 euro :P
En, ik denk dat als je verder al een heel leuk gedichtje schrijft, hij daar ook al heel blij mee is. 5 euro is niet veel, maar 'n deo of douchegel en dan wat pepernoten ofzo, dat is toch nooit weg? Succes in ieder geval! ;) |
Ik had vorig jaar een GROOT stuke peperkoek gebakken met snoep daarop (geplakt met suiker en water) (moet vers zijn!!) en zijn cadeau erop geplakt met suiker en water. + nog een gedicht, van snoep papier (L)
zoett.. doe het in een koekjes trommel (grote). Strik erover heen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21. |