![]() |
Op naar de duisaaint *o* #751
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 751! Paranoide 66 Batave 49 Pippeloen 45 JasperJD 44 Rationeel 36 Rode Panda 34 imène 23 Martiño 20 fizzle-fluffy 17 *Miekje* 15 Trimm Trabb 14 Jaeger 14 Chick Rock 13 Missy 11 Quis 9 N00dles 9 Kazet Nagorra 9 Barabas 9 Tink* 9 Absinthe 7 Rivka* 6 Toddish 6 Neko* 6 Stefenootje 5 Hanneke 5 deadlock 4 White Trash 4 Lucky Luciano 3 lantaarnpaal 2 Vlindertje 2 Archont 2 grl 1 TopDrop 1 Sarah 1 |
OP. (Y)
|
als we een dagje van leven wisselen doe ik dat alleen als je begint met roken :o
|
He nee dat vind ik zo smerig. :(
|
Lik mij!
|
ja dat is het ook :(
|
maar blowen is wel lekker.
|
Citaat:
|
oh nee het is uit een hand.
|
:s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, ik mag niet klagen. Ze moeten straks allemaal scans en onderzoekjes en operaties en dat houdt mij weer aan het werk. ;) Citaat:
|
Oei Panda, dat ziet er niet zo best uit.
|
mja was gevallen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stoppen hoeft wel.:nono:
|
ja rivka, toen ik 13 was kon ik me er ook niks bij voorstellen.
|
het is een fotosoepje :nono:
|
Citaat:
|
Ik dacht al wat zie je er verschrikkelijk beroerd uit daar.
|
:(
|
Alsof je zo'n fotomodel wordt als je gaat roken;)
|
Citaat:
Het is ook beter om daar niet aan te beginnen op je 13e, maar ik kan me niet voorstellen dat je over een paar jaar dat niet eens minimaal één keer zal proberen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog steeds het idee dat het ranzig is, maar ik heb dan ook al 8 jaar geen sigaret meer aangeraakt. Ik kan me wel herinneren dat er weinig smaak aan zat.
Zelfde geldt voor jointjes, ik heb 3 jaar geleden meegerookt met een rondgaande joint en daar zat ook amper smaak aan. Oh, en dat geldt ook weer voor de waterpijp. |
Goedenavond eenieder.
|
Oh ik was zo'n kind van 13 dat na school stoer ging roken. Ik voelde me ook heel stoer hoor maar tegelijkertijd wel half in je broek zeiken uit angst dat een bekende je zou spotten :o
|
Goedenavond eenMiekje.
|
Citaat:
|
ik was ook 13 toen ik begon met roken, bijna 14. Ik rookte in m'n eentje in het bos achter de school.
|
Ik heb 3,75 aan kleingeld, kan ik daar een patatje pinda en een kroket voor kopen? Net niet denk ik ;x
|
hmm misschien toch net wel.
|
* bericht plaatst *
|
ik heb nog een euro bij elkaar gescharreld dus dan komt het wel goed.
|
Citaat:
En Pip, smakelijk :) |
Ik heb voor het eerst in mijn leven een mens op papier getekend dat daadwerkelijk gelukt is*O*
:vrijeschool: |
Citaat:
Gelukkig is het in mijn klas wel zo dat als je het niet doet het niet zo is dat je dan een loser bent, want dat soort trieste dingen hoor je ook weleens-O- |
Ik vind het ook wel stom dat zo'n beetje elke ouder denkt dat alle jongeren roken behalve hun eigen kind. Ik heb welgeteld 30 mensen in mijn klas, en ik en nog een jongen zijn de enige.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gezellig!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |