![]() |
Winterdip?
Volgens mij is het nog niet officieel winter. Wie heeft er al weer last van een winterdip(je)? Waar merk je dat aan? Heb je nu al weer zin in de zomer? Of heb je nog nergens last van? Heb je vaak een winterdip? Hoe komt dat?
Of gewoon even zeuren over het gruwelijke snertweer. |
Het weer is echt heel rot de laatste tijd en ja, ik heb al wel weer zin in de zomer:) Het is nu zo koud dat mijn knokkels steeds opengaan.
En verder heb ik soms een dipje, maar volgens mij komt dat niet echt door de winter:) |
Pff... echt winterweer is het niet hé?
Maar van winterdipjes heb ik nooit last, ik vind juist de herfst en de winter de leukste seizoenen! Nou ja, lente is ook wel mooi. Maar ik heb liever winter dan zomer! Winterdip hebben vind ik zo'n raar idee. Waarvan zou je een winterdip moeten krijgen? Omdat het zo koud is? |
Te weinig licht veroorzaakt depressies;)
|
seurders. doe het licht aan!
|
Zo'n ding komt na Oud en Nieuw, als al het leuke van de winter geweest is, het dagelijks leven weer is begonnen en het op z'n koudst is. De winter duurt dan net te lang. Het is altijd een maand wachten op de lente.
|
Ik slaap veel langer en ben veel lomer.
|
Citaat:
|
Met name februari.
|
Ik ben jarig in februari!
|
Citaat:
|
Januari is inderdaad kut December is dan weer een topmaand
|
Ik vind de laatste twee weken van januari en de hele maand februari heel naar. maar ik heb nooit last van een winterdepressie.
|
Het is pas 1 dag zo koud geweest dat ik er geirriteerd van raakte, dus ik heb er nog niet zo'n last van. Maar ik heb wel veel meer slaap nodig dan in de zomer, en veel meer honger.
Als het koud wordt dan zit ik het liefst de hele dag binnen en ga ik liever ook niet bij mensen op bezoek want de meeste mensen stoken niet hard genoeg. Buiten haat ik het echt intens als het koud is. Met 2 truien een vest en een jas en een mallot onder m'n broek sterf ik dan nog van de kou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een gruwelijke hekel aan de winter en kou dus ik ben meestal wel een stuk chagrijniger. Bovendien snap ik sowieso waarom een persoon het leuk vindt als het sneeuwt buiten te zijn. Je kunt geen fatsoenlijke schoenen aantrekken etc. Skiën vind ik ook geen fuck aan, ik heb het na twee dagen wel weer gezien en verder alleen maar in het binnenzwembad gezeten;)
|
Apres ski(y)
Spoiler
|
Carnaval (y)
Voor de rest ben ik het eens met white trash. |
Ik heb m'n zonnebank al klaar staan. (y)
|
Citaat:
Weet je niet HOE WARM het is? Voor hetzelfde geldt had het -5 kunnen wezen. Het vriest s´nachts nog niet eens. |
Citaat:
|
<whine>De periode van herfst tot echte winter (wat dat dan ook moge zijn in NL) ben ik niet echt in goede doen. Ben wel een buitenmens en dat doe je dan niet zoveel omdat het veelal donker is en het regent/hard waait. Echte winters vind ik dan juist veel relaxter.</whine>
|
Ik houd van wind :cool:, niet van kou, maar dat is er goddank nog niet.
|
Present. Ik ging half dood toen het in Zweden nog ''winter'' was in maart/april.
|
Ik vind winter ook stom. Gisteren en vandaag had ik voor mezelf dus maar even een pyjama dag ingepland (hoewel ik gisteravond lekker in de melkweg zat. Want dat beurt me op!)
En net ben ik naar een vriendin gefietst en terwijl ik daar normaal gesproken 20 minuten over doe, was ik nu 3 kwartier onderweg. Stomme graf wind! :mad: Dan kom ik helemaal bezweet aan van het harde trappen en m'n haar zit meteen door de war, lekker is dat. Ik zie er normaal al niet zo charmant uit, maar de wind maakt 't nog erger. Ik haat wind! In de winter zijn er gelukkig wel altijd vette concerten. Elk jaar weer speelt alles wat ik graag wil zien in november of februari. Drukke (en dure) maanden dus. En ik hou ook niet van drukte en dingen die me geld kosten. [/moppersmurf] |
heerlijk deze tijd, alleen mag het wat mij betreft nu wel wat kouder. het is nu nét niet koud genoeg voor mijn winterjas dus loop ik nu vaak nog zonder jas op straat wat weer nadelig is als het opeens gaat regenen.
lekker vroeg donker, overal lichtjes en weer volop gluhwein in de winkels (y) en straks kerstliedjes en top 2000 (y) :bloos: waar de fuck kun je nu van gaan dippen? |
Het is erg koud, dus ik mag een dikke hulstgroene pyjama aan en een kruik in bed en ik mag lekker tien sjaals om en ik mag nieuwe handschoenen. Ik mag warme chocomel en thee en lekker tegen mijn vriendje aanzitten om warm te blijven. Alle straten zijn versierd en de straten glinsteren van de regen en zelfs al van de rijp.
Alleen slaap ik zo kort in de winter. De herfst en de winter zijn de mooiste tijden van het jaar man. |
Als ik vrij heb vind ik winter leuk. En toen ik studeerde en dus zelf mijn tijd in kon delen ook trouwens. Gezellig in dekentjes gewikkeld spelletjes doen, lichtjes buiten in het donker. Kou vind ik niet erg. Maar nu ik elke dag van acht tot zes binnen moet zitten kan ik er vrij slecht tegen, ik heb wel licht nodig. Ik los het op door overdag veel uit het raam te kijken en door in het weekend naar buiten te gaan als het licht het meest is, maar ik vind het fijner als vrolijk blijven vanzelf gaat ipv dat ik er mijn best voor moet doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |