![]() |
DK-Meet #27
Wat: PIZZA DK meet
Waar: Utrecht Wanneer: 29 December Wie: Komen JasperJD Waarschijnlijk Archont Barabas Neko* Absinthe N00dles |
Mogelijk.
|
Waar: Utrecht Wanneer: 29 December Wie: Komen JasperJD Waarschijnlijk Archont Barabas Neko* Absinthe N00dles Heel misschien Quis |
Waar: Utrecht Wanneer: 29 December Wie: Komen JasperJD Waarschijnlijk Archont Barabas Neko* Absinthe N00dles White Trash Heel misschien Quis |
hmm.. 29 december is niet heel handig
|
ik ben natuurlijk maar 1 persoon, maar ik stem op 28 of 30 december :D
|
Komen
JasperJD Waarschijnlijk Archont Barabas Neko* Absinthe N00dles White Trash Heel misschien Quis Trimm Trabb |
Citaat:
|
het kan voor mij zelfs voor de vakantie :)
|
Komen
JasperJD Waarschijnlijk Archont Barabas Neko* Absinthe N00dles White Trash Heel misschien Quis Trimm Trabb Martiño |
28 dec komt mij ook wel goed uit denk ik. Ik kom als ik nie tzelf hoef te zaalvoetballen of hoef te werken.
|
Wat word het nou? ik vind het allebei prima(y)
|
28 is ook prima, als dat meer animo oplevert. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :cool:
|
28 dec is een maandag dus dan kom ik niet.
|
28 of 30 vind ik overigens ook prima. Misschien moeten we gewoon drie meetlijsten maken, en dan kijken naar welke van de drie de meeste forumers komen. :)
|
28, 29 en 30 kan ik wel en ik zal waarschijnlijk aanwezig zijn op een der dagen.
|
30ste kan waarschijnlijk niet:(
|
Citaat:
|
Of iemand moet even een handig stem scriptje schrijven.
|
Poll ook goed? :)
|
Neko, kun je geen openbare multiple choice poll doen?
|
Citaat:
|
Ik ben een faal fb, ik krijg het niet voor elkaar om op meerdere tegelijk te kunnen stemmen. :'(
|
:d
|
Met dank aan M@rco! :bloos:
|
Dit is een beetje onhandig omdat sommige mensen 2 dagen kunnen en als het dan 30 december word kan ik weer niet en dat vind ik dan heel kut:(
|
gewoon beide dagen :cool:
|
Ahwww. Maar zo kunnen we kijken wanneer de meeste mensen kunnen. En als je niet kan, dan komt er wel weer een volgende keer hoor. Don't worry. :)
|
of iedereen post gewoon de dagen dat ze kunnen:P
|
Ik heb 28/29/30/care gestemd. Maar het is natuurlijk wel onder voorbehoud.
|
Citaat:
|
Je kan toch allebei aanklikken!
|
kan dat?:facepalm:
|
Citaat:
|
barabas en martino hebben wel een lege kalender :D
|
naja de 30ste zou heel misschien nog wel kunnen maar ik heb 12 dagen van de 15 die we vakantie hebben al vrijgevraagd dus ik ben bang dat ze me gewoon inplannen:P
|
Citaat:
|
Nooit eens in het weekend :(
|
Aw Sarah, jij moet ook komen. :(
|
in het weekend voor de vakantie komt het mij ook altijd prima uit:P
|
Ik weet niet zo ver van te voren of ik kan hoor. Als ik kom laat ik het een week van te voren o.i.d. wel weten.
|
Remember de 28ste is er hertog jan aanwezig:P
|
Het weekend voor de kerstvakantie is het 2e kerstdag en dag-na-kerst toch? Dan heb ik ook al plannen :P
Er komt vast ooit wel een meet in een weekend of als ik vakantie heb! En ik had gewoon niet zo stom moeten zijn om geen kerstvakantie in te plannen :o |
Ik doe /care want ik heb weekendOV. ;)
|
Lieve meneer Plasterk,
Zoudt u Tink een gecombineerd weekend en week OV willen geven? Dan kan zij namelijk ook eens doordeweeks naar een meet komen, en in het weekend weer gewoon naar haar pappa en mamma gaan. Zij moet namelijk uit het hoge grüningen komen, en dat kost haar heel veel geld. Als u dit doet zijn wij u heel dankbaar en zullen we uw bijdrage aan de afbraak van de kenniseconomie en het verloochenen van uw achtergrond als wetenschapper door de vingers zien (u bent toch maar bioloog, dat telt maar half). Kusjes, De kindjes van de Kantine |
Nou, hopen dat het helpt. ;)
|
Citaat:
:D (Y) |
P.S. 100 euro per maand extra ipv een OV is ook goed hoor.
|
Misschien helpt het als ik er ook eentje voor Bos typ? ;)
|
Ik heb een week OV (Y) Als ik een keer bij mijn ouders slaap zorg ik gewoon dat ik vrijdagavond met een nachttrein ga en maandag weer vroeg weg. Het komt echt zelden voor dat ik op maandagochtend om 9 uur college heb. Ik vind het sowieso wel fijn want ik ga doordeweeks ook vaak naar Amsterdam omdat het iets van 20-30 minuten is met de trein (L) Ik snap het voordeel van de weekend OV niet echt. :confused:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |