Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   wat te doen als je geplayd bent? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=178163)

een meiske 05-08-2002 21:37

wat te doen als je geplayd bent?

wat zouden jullie doen als jullie enorm geplayd te zijn?
wat voor wraak acties zouden jullie hebben?om hem terug te pakken en hem ook te kwetsen.daar ben k nou benieuwd naar.

)Vampje( 05-08-2002 21:39

Citaat:

een meiske schreef:
wat voor wraak acties zouden jullie hebben?om hem terug te pakken en hem ook te kwetsen.daar ben k nou benieuwd naar.

Wat ik zou doen? Of wat ik gedaan héb nadat ik geplayed ben? :p Ghehe, maak hem wijs dat je zwanger zou kunnen zijn ofzo, lekker gemeen. Wel niet te lang volhouden, dat is weer té. Of vertel iedereen wat een loser hij is.
Bedenk gewoon dat je veel meer waard bent dan dat, dat hij gewoon niks voorstelt. Want dat is ook zo.

spacegirl 05-08-2002 21:40

zodra ik merk dat ik geplayed wordt confronteer ik em ermee, doet ie er niks aan en wordt t erger, ligt t eraan of ik maak t uit of ik play hem terug, en daarna uitmaken

Lethalis 05-08-2002 21:44

Ik haat het als mensen gaan spelen met andermans gevoelens .. als een meisje mij zou 'gebruiken' (zou niet weten waarvoor, maar stel), dan neem ik geen wraak. De enigste 'wraak' die ik heb, is dat ze voortaan niet meer bestaat voor mij.

Roozie 05-08-2002 21:54

"geplayed bent" ??? :confused:

sorry ben niet helemaal thuis in de termen

Aaaaaart.. 05-08-2002 22:15

Citaat:

Roozie schreef:

"geplayed bent" ???

sorry ben niet helemaal thuis in de termen

Geplayed = letterlijk vertaald mee gespeeld..
Vul de rest zelf maar in..

Shalie4you 05-08-2002 22:19

playen:
Vreemdgaan

Geplayed worden:
Je vriend(in) is vreemdgegaan.

Btw: wraakactie:
Hmm...
Juist geen wraakactie?
Wees de Volwassene en praat het uit?

(ik waarschijnlijk zou heel boos worden, maar bovenstaande is wel het beste denk ik...)

Unexplained 05-08-2002 22:52

Ik zou gaan huilen en stil in een hoekje gaan zitten. (y)

Serieus...shit happens, het leven gaat verder.

Onlyme 05-08-2002 22:56

WAhahahahahah :P

de abt van sion 05-08-2002 23:01

Uitmaken, en snel ook.

nare man 06-08-2002 00:12

Vraagtekens zetten bij je realiteitszin en/of mensenkennis.

PIE 06-08-2002 00:50

Ik zou spontaan gaan zingen......

QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART...I SHOULD HAVE KNOWN FROM THE START...blablabla
;)

miro 06-08-2002 10:07

Wraak nemen helpt niet. Als ie je geplayed heeft zal ie waarschijnlijk niet zo heel veel om je geven. Ga dan nog maar ns iets bedenken om wraak te nemen. Laat toch zitten, tis eerder stom van jou dat je je hebt laten playen.

)Vampje( 06-08-2002 11:34

Citaat:

Shalie4you schreef:
playen:
Vreemdgaan

Geplayed worden:
Je vriend(in) is vreemdgegaan.

Nee hoor, dat hoeft niet per se.
Je kunt iemand ook playen door te doen of je veel om hem/haar geeft en dan alleen maar voor de sex gebruiken.

lady_x 06-08-2002 12:29

Gewoon geen aandacht meer aan besteden, hem negeren, hij zal dan wel inzien dat hij stom gehandeld heeft, boos worden of wraakacties nemen helpt toch niet, dan maak je jezelf gewoon belachelijk.

Soulflame 06-08-2002 13:05

Uitmaken en niet meer aan denken. Zeker geen wraak nemen. Hem negeren en gewoon lekker met wat vrienden uit je bol gaan komend weekend... ben je hem zo weer vergeten ;)

Mystique 07-08-2002 20:12

Citaat:

******** schreef:
Ik haat het als mensen gaan spelen met andermans gevoelens .. als een meisje mij zou 'gebruiken' (zou niet weten waarvoor, maar stel), dan neem ik geen wraak. De enigste 'wraak' die ik heb, is dat ze voortaan niet meer bestaat voor mij.
Meestal heb ik zoiets wel snel in de gaten. Eigenlijk ben ik nog nooit echt geplayd. maar als het zou gebeuren zou ik de eer aan mezelf houden en geen loze wraakacties uithalen. Ik zou hem eerder willen laten zien wat hij mis is gelopen. Met wraakacties bereik je vaak het tegenovergestelde. Hij heeft lol en de rest vindt je zielig.

Aurora 07-08-2002 20:26

Citaat:

PIE schreef:
Ik zou spontaan gaan zingen......

QUIT PLAYING GAMES WITH MY HEART...I SHOULD HAVE KNOWN FROM THE START...blablabla
;)

:D

Ik zou geen wraak nemen, dat vind ik nogal kinderachtig, en sneu, dan doe je in feite precies hetzelfde (n)

Mark 07-08-2002 20:43

Ik zou geen wraak nemen. Ik zou wel een heftig gesprek hebben. Ruzie dus. :D

marlies 07-08-2002 21:12

Citaat:

lady_x schreef:
Gewoon geen aandacht meer aan besteden, hem negeren, hij zal dan wel inzien dat hij stom gehandeld heeft, boos worden of wraakacties nemen helpt toch niet, dan maak je jezelf gewoon belachelijk.

)Vampje( 07-08-2002 21:54

Citaat:

-=Misty=- schreef:

Das wel erg laag, doen alsof je zwanger bent...

Iemand playen en daardoor kwetsen is nog veel lager.

a new noise 08-08-2002 01:27

geen revenge.....
gewoon beetje janken en gedichtje/nummertje over schrijven ofzo....weer inspiratie :)

waarom krijg ik godverdomme trouwens weer zo'n TMF-beeld voor ogen als ik aan deze topic denk *kots smiley site niet vinden doet ff*

@pie 08-08-2002 23:54

dunno.. jezelf nog een keer laten playen? mannen zijn in 1 opzicht precies hetzelfde als vrouwen: ze lullen ALLES aan elkaar door.. als 'blijkt' dat je met een beetje macho gebeuren jezelf om iemands vinger laat winden, zullen vast en zeker meer jongens dat proberen :P

nee maar ff serieus: probeer er een les uit te trekken.. leer voortaan de jongen en zn vrienden kennen, kom te weten wat die vrienden van hem denken, hoe ie in het verleden met meisjes is geweest..

jongens praten daarover veel vrijer als meisjes...

McCain 09-08-2002 00:36

Kijk...je kunt geplayed op een dubbele manier opvatten:

1. Vreemd gaan: Zelf zou ik het dan ook uitmaken ofcourse...

2: Player versierd je/na een week zie je hem "nooit" meer: Ik ben dan wel een jongen, en meestal zijn jongens players, maar ik vindt dat je als je met een player meegaat, je zelf de consequentie moet aanvaarden, je weet wanneer een player een player is en dan moet je zelf de beslissing maken of je mee wilt playen ofnie...

I rest my case ;)

PardonMe 09-08-2002 11:04

tja ik denk dat ik gewoon ff mezelf heel zielig zou vinden..
dat ik me zo heb laten playen.. en dat ik daar dan geen erg in gehad heb enzo.. tja liefde zal wel blind maken he...?

Maar ik zou denk ik niet zo denken over wraak enzo.. schiet je toch niks mee op..
Ik zou die jongen gewoon geen blik waardig meer gunnen en zeker niet te lang blijven treuren want dat is zo iemand, die met andermans gevoelens speelt niet waard.

gizmo 09-08-2002 11:07

Ik zou het ech kut vinden... maja.. het is gebeurd... trek er een wijze les uit, je weet nu hoe kut het is dus doe het zelf never bij iemand anders...
en negeer hem gewoon verder.. Geen wraakacties verder. Daar zet je eerder jezelf voor schut mee bij zo iemand denk ik dan maar...

Chloe Siere 09-08-2002 14:46

hmpf. k kan soms echt niet zien of een jongen een player is hoor!!

maarja, geen idee wat k doe. k word kwaad. maar ja, geen wraakacties ofzo geloof k.

the_conquer 10-08-2002 10:14

Citaat:

******** schreef:
Tja ******** je laat weinig toe te voegen voor mij om te replyen :)

en ik geef je dan ook 100% gelijk

the_conquer 10-08-2002 10:17

Citaat:

McCain schreef:
Kijk...je kunt geplayed op een dubbele manier opvatten:

1. Vreemd gaan: Zelf zou ik het dan ook uitmaken ofcourse...

2: Player versierd je/na een week zie je hem "nooit" meer: Ik ben dan wel een jongen, en meestal zijn jongens players, maar ik vindt dat je als je met een player meegaat, je zelf de consequentie moet aanvaarden, je weet wanneer een player een player is en dan moet je zelf de beslissing maken of je mee wilt playen ofnie...

I rest my case ;)

Meestal zijn jongens players.

:D ben ik toch een uitzondering dat ik het niet ben :D

AtHell 10-08-2002 10:34

Doen alsof je nog een keer wat met m wilt en ook meteen maar all the way, en op het moment dat hij zn broek laat zakken grijp je zn zak vast en draait naar eigen inzicht een eind weg met gepaste kracht, k denk dat hij dan wel bereid is om een excuse te mompelen.. of hij ligt een half uur strak van de pijn... bijde gevallen lijken me wel acceptabel toch??

girl18 10-08-2002 12:11

ik ben geplayd door me ex vriendje.. die woonde in almere (stad heeft er niet mee te maken i know) dus we zagen elkaar best wel weinig ik woon in lelystad.. (bla bla) we zagen elkaar maar een keer per week ofzo.. heb ongeveer drie maanden met hem gehad.. nu achteraf te kijken vind ik dat niet echt verkering met hem had eerlijk gezegd. maar goed.. maar hij heeft me gebruikt (het was zomervakantie) omdat ze vriendin drie maanden lang op vakantie was..wou die andere meisje.. liefs een meisje in een ander stad.. we zaten al ongeveer een half jaar te chatten (hij heeft me nooit verteld dat ie vriendin heeft) heb het uiteraad wel gevraagd (ben niet gestoord) we meeten met elkaar in lelystad.. naar ongeveer drie maanden verkering gehad te hebben smste hij me het is uit je bent weer vrijgezel.. enzo ik online komen via icq vraag waarom.?? hij zegt ja sorry ik heb je gebruikt.. ik heb een vriendin en die was drie maanden op vakantie.. en hij kan kennelijk niet ff trouw zijn.. :mad: :mad: .. hij heeft me ook uitgescholde als een hoer en bla bla bla. ik zinde op wraak want hij heeft me bedrogen en dat pikte ik gewoon weg niet.. en ik heb zijn en ze vriendin gevolgd.. heb via een vriend van mij aan een vriendin van die vriendin de telefoonnummer gevraagd..ik heb haar opgebeld en ik heb gezegd.. en ik heb gehoord dat ze het die avond meteen heeft uitgemaakt.. :)

Alicia Silverstone 10-08-2002 21:07

Ik heb de ergste wraakideeën in m'n hoofd, maar nee, ik doe nix.
In eerste instantie wil ik steeds aan hem vragen "waaróm?".

Maar daarna gaat het vanzelf over.
Ik heb wel een keer toen een jongen me nogal gemeen had behandeld ("ja, m'n ex wil me weer terug dus doewjjj") diezelfde avond vlak voor z'n neus met een ander gezoend...:o
Maarjah, of hij daar last van heeft gehad, kweenie?

Rioto 10-08-2002 21:32

ik zou helemaal flippen als iemand m,n cd,s zou verott maken , idee mischien ? maar de gene die dit zou doen zou er niet levend van af komen

luckyleo 11-08-2002 16:41

accepteren en verder gaan denk. Kan je niks aan doen. Als je iets terug wilt doen ben je der alleen nog maar meer mee bezig.

Michel Gerver 11-08-2002 20:48

Citaat:

Vampiria schreef:
Wat ik zou doen? Of wat ik gedaan héb nadat ik geplayed ben? :p Ghehe, maak hem wijs dat je zwanger zou kunnen zijn ofzo, lekker gemeen. Wel niet te lang volhouden, dat is weer té. Of vertel iedereen wat een loser hij is.
Bedenk gewoon dat je veel meer waard bent dan dat, dat hij gewoon niks voorstelt. Want dat is ook zo.

Met die acties laat je dus absoluut niet zien dat je meer waard bent....

Rutger 11-08-2002 23:40

Citaat:

een meiske schreef:

met d'r in discussie gaan, net zolang, totdat ze er zelf enorme spijt van heeft :p ;) en dan zeggen dat ik d'r nie meer mot :D

Hippielove 12-08-2002 05:36

Tja, ik denk dat je zulke dingen gewoon moet negeren. Dingen komen altijd vanzelf op iemand terug, dus die wraak komt vanzelf wel.

Lieverd17 14-08-2002 15:54

Nix, boos zijn, en zorgen dat hij een keer naar mijn vaste discotheek komt .
en hem jarloers maken, misschien wordt die neit jarloers, maar dan heb die in iedergeval wel door dat je der niet mee zit, en dat komt hard aan (ookal zit je der wel mee)

KuzZzzZ

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.