![]() |
Go
Wow echt een leuke film. Heb hem net gezien op V8.
Is meer beetje in Tarantino stijl. Je ziet 3 verhalen die vanaf beginpunt starten. dus eerst wordt eerste verhaal afgespeeld,dan 2de enz. Erg cool gedaan.Paar bekenden doen mee. Katie Holmes van Dawson Creek en iemand van Party five(die ging met jennifer love hewitt). Maarja ik vond hem veel beter dan verwacht. Dus als je een leuke film wilt zien die een klein beetje ingewikkeld is moet je hem zeker eens huren. |
Heb hem ook net gezien! Erg leuke film, was leuker dan ik had verwacht. De verhaallijnen die door elkaar lopen hielden het boeiend, en vond het op sommige momenten ook nog erg grappig. M'n zusjes en ik hebben erg gelachen.. :)
|
ik heb em ook gezien
was wel grappig, maar ik heb leukere films gezien |
Ik vond hem tegenvallen.
Dan vind ik 200 sigarettes leuker. Zelfde soort film, maar dan in begin jaren 80 (leuke kleding! :)) |
Wat ik me kan herinneren vond ik het een bovenmodale film (y)
Klinkt enorm eufemistisch, bedoel gewoon dat ik em leuk vond |
Ik wou m zien, maar ben het vergeten :(
|
heb m ook gekeken, vond het een leuke film :) wel ff vaag als ze deel 2 beginnen maar je went er snel aan.
Ohja die gast uit Party of Five was Scott Wolf. |
Heb 'm ooit is een keer gehuurd, niet een film die je kan vergelijken met Tarantino's Jackie Brown of Pulp Fiction maar toch wel een interessante en grappige film vond ik...
|
zekker een goede film ik had hem al eerder gezien hij is echt om tof
|
k vond m wat tegenvallen, was trouwens niet echt in de stijl van Pulp Fiction (zoals werd beweerd)
Vond het verhaal op zich ook niet zo heel boeiend... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tarantino stijl is niet perse PULP FICTION, je kan beter zeggen dat PULP FICTION Tarantino stijl is, zoals Reservoir Dogs en Jackie Brown dat ook zijn.... |
Ik vond alleen de soundtrack goed...
|
ik vind het wel een :cool:e film :)
|
Don't like Katie Holmes, don't like the film.
|
het was wel een leuke film om te kijken maar om nou te zeggen dat oe goed was.....
|
ik heb 'm een keer gehuurd, maar om eerlijk te zijn snapte ik er geen bal van.....
kan niet zeggen dat het nou zo'n geweldige film was.... |
Citaat:
|
Ik vond de film niet zo heel erg mega, maar wilde hem toch zien omdat Katie erin zat (tja, ik wil alle films van haar zien). Het was trouwens een comedy, ik vond niet echt dat het een comedy was hoor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |