![]() |
Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain
Ik heb vandaag heel mooie muziek ontdekt, de muziek van de film 'Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain'. Zijn er mensen die deze film gezien hebben? En, wat vonden jullie ervan? Ik wil hem binnenkort graag huren, maarre...was dus benieuwd. :)
|
Ik wil de film ook nog wel graag zien.
Ik heb toevallig de soundtrack bij Plato geluisterd. Sommige nummers waren best leuk. |
Geweldige film!
Het is niet mierzoet, maar je stapt wel met een glimlach voldaan die zaal uit (of je zet met een glimlach voldaan je videorecorder/DVDspeler uit). Echt de eerste keer dat ik zoiets meemaakte. (y) |
Héél leuke film. Kijken is alsof je prettig gekieteld wordt. Maar technisch vond ik hem ook heel mooi, met name het kleurgebruik en de camera-standpunten. Plus nogal wat redelijk verrassende elementen in het verhaal; en Amelie is cute :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga hem binnenkort kijken. Ben echt benieuwd. :) (Thnx).
|
me ouwers wouden dr vandaag naar toe d8 ik, maar t was vol :confused: (n)
|
|
k vond het echt een geweldige film, heel grappig, met de tuinkabouter en dat mens dat op dr moeder dr hoofd valt :D
|
Ik wil hem heeeeeeel graag zien.. maar hier is niet echt wat in de buurt waar ze zulke films draaien.. :(
Ik wacht wel tot ie in de videotheek is.. wanneer is dat? En op Lowlands wordt ie gloof ik ook gedraaid.. |
heb em n paar maanden geleden in de bios gezien en ben al hele tijd op zoek naar de (koop)video:(
op LL zie ik hem idd weer op groot scherm:) |
Citaat:
I do pitty de plaatsen waar geen filmhuis of cultvideotheek is gevestigd! |
deze film draait op lowlands, alleen hebben ze m hier op t programmablaadje een andere (stomme) engelse naam gegeven..
amelie from montmartre ofzo ;p hij draait volgens het voorlopige programma op zondagmiddag 25 aug.. maar wie wil nou dreadlock pussy, millionaire en de uitvaart top10 missen voor een film? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lowlands ken ik wel, van naam |
egt een hele goede film... best wel zo'n feel good movie zonder dat t klef wordt ofzow of dat je 1 of andere moraal wordt opgedrongen
|
Hij is idd te huur op video en DVD.
|
Ik vond het een erg leuke film. Origineel en vindingrijk.
|
Vond de muziek leuker als de film.
standaard onvoorspelbaar en daardoor voorspelbaar. Ik heb me niet verveeld, maar hoef hem zeker geen 2de keer te zien. |
Citaat:
|
Echt geweldige film :)
Ik heb hem weken geleden gezien, maar ik kende de muziek al, omdat mn broer en zn vriendin er ook al heen waren geweest, en hij had een cd van die muziek gekocht. Steeds die kleine details, echt geweldig. Oja die tuinkabouter dat was echt droog :D Die muziek is ook erg mooi ja. :) |
dreadlocky pussy wil je nog missen voor de grootste kutfilm en aangezien amelie dit niet is kun je dp heel easy missen.
en millionaire heeft al op elk polderpodium gestaan dus die hoef je ook niet te zien. al zijn ze wel enigzins okay |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |