![]() |
help mij .. !
Ik zit met een probleem ...
Ik was samen met een meisje , al 2 maanden. Maar er was een ander meisje :s. Ze verleidde me en ik dumpte het eerste meisje. Ik heb haar heel hard gekwetst wat echt niet mijn bedoelnig was :s.. Maar nu is er nog een probleem : Het tweede meisje is een ex van een goede vriend van me die haar nog steeds supergraag ziet. Maar zij is totaal niet meer op hem .. Ik ben wel verliefd op haar maar ik ben mijn vriend verloren. Ik heb hem echt zwaar teleurgesteld.. En het eerste meisje vindt me nu echt een zware klootzak .. Ik zit echt met een probleem ! Kan iemand mij helpen ?? Groeten. |
Citaat:
Wat is nu het probleem, je hebt toch het meisje dat je wou? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naja, dat meisje ziet niets meer in die vriend van je, dus dat was blijkbaar toch al een verloren zaak. Wat dat betreft heb je weinig fout gedaan, tenzij je van te voren had afgesproken dat je niets met haar zou doen omdat ie wat voor haar voelt.
Wat je tegen dat eerste meisje hebt gezegd weet ik niet, maar daar zit je wel fout. Wat dacht je van zeggen dat het je spijt? |
Citaat:
|
Bezint eer ge begint...
|
Nou, dan kan ik je niet meer helpen.
|
jouw schuld, HAHA!!
|
wat een superfailtopic
|
Jij hebt die keuzes gemaakt voor dat ene meisje waar de relatie waarschijnlijk niet eens zo goed mee is, anders had je hier geen topic geopend. Je zult de consequenties daarvan dan ook moeten dragen.
Zet geen mensen aan de kant voor een meisje. Punt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |