![]() |
Schrijf een sinterklaasgedichtje voor de forumer boven je!
*O*
Volgende week al pakjesavond, dus er moeten cadeautjes gekocht worden, en er moet een gedichtje bij! En zoals de topictitel al zegt, het is tijd om te oefenen en je dichtkunsten met de rest van het forum te delen. TS begint: Martiño zat te zuchten en te zwichten Hij stampte op de grond Hij kon voor niemand dichten Omdat er geen forumer boven hem stond! |
Sint zat eens te denken...
:p martino, zei zwarte piet is een echte slimme man! In al die jaren van bespied zag hij wat martin allemaal kan! en dit is hopelijk het enige gedicht dit jaar :o |
Barabas houd van wormen
Hij speelt de hele dag als het buiten loopt te stormen Maarja soms heeft hij ook nog een leven want de chickies blijken aan hem vast te kleven :D |
JasperJD
Ging eens naar Enschede, Daar werd hij ontvangen door een ontvangstcomité. In Enschede ging hij naar een muziekcafé, Waar de muziek werd gedraaid van Colplay. Hij at daar in Enschede een kaassoufflé, hij dronk daar bij muntthee. Dat was de dag van JasperJD in Enschede... Mislukt gedicht :D |
Voor Bara.
Barabas de hosselaar Sint dacht: Te oud Voor een rammelaar Of voor een hobbelpaard van hout Meer het tiep voor Een meid van goud Sint geeft je die vast later wel Maar val niet op de eerste del.:D |
Rivka woont in Purmerend
En is op zoek naar een echte vent Een vent waar ze later mee wil trouwen En waar ze later om kan rouwen Want mannen gaan vaak eerder dood Zo verdienen begrafenisondernemers hun brood Dit jaar was je erg lief En schrijft Sinterklaas je een brief; 'Lieve Rivka, mooie meid, menig Piet valt flauw bij het zien van zo'n schoonheid. Daarom voor jou deze brief, want elke Piet is positief! En hier wat snoep, voor een goed gewicht, En dit rijmpje, dit gedicht.' http://www.demand.be/upload/300/Sint...0personeel.jpg :') |
Dag lieve Miek, de taartenfriek
Ik schrijf je nu dit pietenrijm Want pieten vallen hup in zwijm Door jouw gezicht, je leuke lach Ik wens je nu: een fijne dag Van alle pieten die je kent Omdat je zo'n leuk meisje bent. :bloos: |
<33
|
kort maar krachtig was miekje
alleen heeft ze wel een raar kiekje op haar eigen avatar rivka zat een beetje te slijmen maar mijn rijmen is toch het ergst XD |
Sint facepalmde
Door dit gedicht Het rijm affreus Een rot gezicht! :p |
Rivka heeft het bij het rechte eind
Omdat de maan door de bomen schijnt En Sint en paard weer op de daken lopen En vele kinderharten op een cadeautje hopen Ook jij, Rivka, bent zoet geweest En dat pleziert de Sint het meest Daarom voor jou een mooi poppenkind Ik hoop dat je haar aardig vindt En goed voor haar zult zorgen Dan voelt ze zich vast bij jou geborgen! http://www.kokkie.be/skylimit_uploads/17_rosa_340.jpg |
Miekje houd van een vlaai
Toevallig komt ze daarnaast ook nog veel op saai Ja ze is ook nog forumbaas hier Een ding dat ze nooit pijn zou doen is een dier Nu heb ik geen inspiratie meer Dat doet vanbinnen een beetje zeer Nu ga ik stoppen bij sinterklaas Jezus wat ben ik toch een baas:cool: |
Mijn gedichtje dan? :(
|
Voor JasperJD.
Ach Jasper, dacht Sint, Je vindt jezelf al een hele man Maar eigenlijk weet je nog niet zoveel van Het Leven en de dingen en de jaren Daarom ben dus ook op s.com Zo kan je snel kennis vergaren Want school? Dat vindt je eigenlijk maar stom.:p |
TheeEi werd zo overgeslagen,
en Rivka* zag haar ook al over 't hoofd maar Sint en piet dachten leuk te zijn en schreven een dicht voor beide, beloofd is beloofd. TheeEi was misschien wel zoet geweest mits er suiker in de thee zit, lust sint graag maar suiker bij een Ei lijkt ons niet zo slim die combinatie is misschien wat vaag Rivka* was al wat ondeugender Piet had roe en zak al klaarstaan om je mee te nemen naar spanje, en je veelvuldig hard te slaan Maar helaas, sint zei :nono:, stomme bomen want TheeEi was zo lief geweest dat zijn faam ook Rivka* te goede is gekomen Hou je TaaiTaai, Sint en Piet. |
Dingaantouwtje, jojoman
Wat vindt Sinterklaas ervan Dat jij dit jaar zoveel op DoP en andere subfora hebt gepost? Hij is er nog niet over uit Wel komt hij tot het volgende besluit Dat hij het best gezellig vindt Jouw poezie maakt hem goedgezind Hij hoopt dat je dit jaar heel veel tijd Goeds en moois krijgt, geluk en gezondheid Hij wil je trouwens best eens zien Om je te zien circussen, en bovendien Misschien je zelfs een baan kan bieden In het team der rijmpietlieden Denk er maar even over na Sinterklaas hoopt je te zien in España. |
Sint dacht: die lieve Flyaway
Wil zij niet liever met mij mee? Lekker dansen in de zon Weg van 't forum, weg van Jon Er zijn daar knappe kerels flaai En jou vinden ze daar wel heel erg leuk! Zeg jij dan: Nee, ik heb al een vriendje En geen trek in die Casanovameuk? Want je hart is eigenlijk allang verpand Aan het forum, DoP en aan DK Bedenk: Je zou je eigenlijk vervelen Op dat fleurige en hete Spaanse strand. :bloos: |
Rivka* is iemand die graag dicht,
een gedichtje schrijven is dan ook mijn plicht. Mijn hersencellen moeten dus even hun best gaan doen. Al helemaal in dit sinterklaasseizoen. Zulke meesterwerken krijg ik niet op papier. Daarmee doe ik niemand een plezier. Dicht er dus nog maar even op los. Anders wordt het een chaos. |
Missy, schreef Sint met vol gemoed,
je bent zo'n grote meid. Van een volks lid tot forumbaas Die DK zo goed leidt! Fier zwaai jij de scepter hier En houdt ons in de pas Wij proosten op jou in DK Een leider eersteklas! |
wij? Zit de sint op het forum? Wie is het? :D:D
|
De DK-ers en Sint:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |