![]() |
mijn gevoelens
nou om mee te beginnen ben ik dus een 15 jarige metalhead en lijd aan autisme(asperger syndroom) al sinds een week geleden begon ik een beetje sjans te krijgen met een hele leuke meid maar mijn probleem is ik kan heel moeilijk emoties uiten (is wel wat minder als ik bij mijn vrienden ben) ik ben dan vrijwel ''emotieloos'' en ik weet dus niet wat ik hiermee aan moet :s:s:s:s:s
|
Heb je deze vraag een week geleden ook niet gepost?
|
ja hoor daar is ie al. staat nog niet eens op de 2e pagina..
Citaat:
|
juist maar de situatie is al veranderd ik heb dus al contact met die meid en ik heb nou dus sjans met haar maar het uiten van mijn gevoelens gaat nog steeds heel moeilijk
|
ja dat is lastig voor je als je autistisch bent. ik zou zeggen overdrijf gewoon een beetje in je reacties, of leg het haar uit.
|
leg het haar uit
|
om te beginnen betekent het niet dat als je situatie is verandert, je ook een nieuw topic aan moet maken .je had daar óók in kunnen posten.
wat je probleem betreft: begin eens over je autisme. dat je dat hebt betekent niet dat je niet aan een vriendin zou kunnen komen. oftewel: blijf met haar omgaan, blijf actie ondernemen en zie maar wat ervan komt. als je haar langer kent wordt dat sowieso minder. |
nou ze zit bij mij in de klas en de hele klas weet dus dac ik t heb >.<
|
Ik heb er ook last van, gewoon vertellen en doorzetten!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:51. |