![]() |
Goed, wat willen de mannen het liefste?
Tja elke zondag ga je naar je vriendin toe.
Je vriendin is berijd om het allemaal zo leuk en gezellig mogelijk te maken. Wat vinden mannen nou echt leuk, wanneer kan jullie dag niet meer kappot? |
Een goede bj werkt als een charm. Als daarna een jointje of twee al zijn gedraaid en klaar liggen te wachten kan de avond sowieso niet meer stuk.
|
Doet ie niet aan.
Misschien hebben andere mannen nog tips? |
Leuke film, lekker hapje en drankje, en een lieve glimlach wil wel eens werken.
|
Valt massage bij de mannen goed in de smaak, met daarna een lekker warm bad met je vriendin erbij?
|
berijd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gefeliciteerd nog trouwens ;) Maar ik denk dat iemand een beetje speciale aandacht geven (of dat nou met een massage, bad, of wat dan ook is) altijd goed is (y) |
nou ben ik geen man, maar het lijkt erop dat je alleen maar twijfelt aan je ideeën, terwijl ze prima zijn :)
|
Een man wilt graag een vriendin die zelf leuke dingen kan verzinnen en uitvoeren (y).
|
ik vind persoonlijk ;
gewoon lekker rustig aan doe , na het strand , daarna uit eten , daarna na de bios , en daarna een hotelletje pakken , en die volgende dag , gewoon rustig aan doen , stad rondlopen enzo.. |
Een man wil zien dat je er moeite in hebt gestoken. Over het algemeen is hij dan al gelukkig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat spreekt toch voor zich? :D
|
Nee.
|
Wat voor man ben je dan :|