Citaat:
Dutchess schreef:
(Bericht 29917949)
Omdat het je persoonlijke voorkeur kan zijn om een rondere kont of bredere borstkas te hebben, bijvoorbeeld. ;)
@ ts, en nu nog geduld, op een gezonde manier aankomen gaat nu eenmaal lastiger dan afvallen. Weet geen alternatief naast sporten en gezond en meer eten.
|
anabolen... maar dan moet je de nadelige gevolgen (al dan wel of niet wetenschappelijk bewezen, want daar schijnt wat discussie over te zijn) er bij nemen.
Ik neem aan dat topicstarter een jongen is? (want een meisje met die lengte/gewicht lijkt me perfect normaal te zijn en ik ken geen meisjes die graag 'groter' willen zijn)
Ik ken best wel veel jongens die bij willen komen, meestal doen ze dit door naast hun sport ook gewichtheffen erbij gaan doen. In een maand tijd hebben ze al resultaat ofzo.
Maar ja, wat voor fitness doe je... als je niemand hebt die je raad geeft en er zelf geen verstand van hebt kan dit lang duren.
Ik raad je aan eens in het grote voedingstopic te posten... daar zitten wat jongens met kennis van gespierder worden = gewicht winnen
|