![]() |
Het nieuwe album van ulver wordt alles behalve saai #755
puik!
|
wat een timing :o
|
je was me voor worm :(
|
aww, en dat op jouw verjaardag :(
|
*O*
|
hoe jong word je eigenlijk? :o
|
nee ik was gisteren jarig liefje ;)
22 kaarjes |
"Lastly we would like to welcome Daniel O'Sullivan into the pack. We all know that God exists as three persons, but now is the dawn of the triangular pyramid."
Hmm, bedoelen ze dat Daniel O'Sullivan (Guapo) nu Ulver-lid is? |
Pippeloen luistert nu naar George Michael.
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=uBXekZu3URg (y)(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar dus een Sunn O)))/Ulver-samenwerking, wellicht wel interessant...
|
Citaat:
|
laterz!
|
Citaat:
|
Ik hou er niet zo van als bands gaan experimenteren en als er een nieuw lid inkomt zal het ook wel anders klinken. Maar goed we zullen zien.
|
Als het almaar hetzelfde klinkt wordt het saai
|
Ik vind het wel grappig dat ze zoiets zegt over een band die ieder album het roer volledig omgooit. :p
|
Citaat:
|
We hebben het maar zwaar.
|
nou nou nou, je kan toch wel toegeven dat george michael ietsje pietsje beter is dan KvK he -O-
|
Ik heb net uit frustratie hard op het toetsenbord geslagen:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gedichtje klaaaar *o*.
|
Citaat:
|
Nee, vier :P.
|
Miekje *O* Hoe was de kerk?
|
Citaat:
|
-O- Weet ik veel hoe het er anders aan toegaat. Ik ben nog maar 1x bij een kerkdienst geweest.
|
hihi mijn mama zei.
"dat is gek, ik dacht dat ik een pakje tucjes had gekocht vorige week, ach dan zet ik het gewoon weer op m'n boodschappenlijstje".. Ik weet waar de tucjes zijn gebleven. |
:D
|
Waarom ga je niet een keer naar de kerk, rivka*?
|
Citaat:
|
Ik vind kerken een beetje griezelig en omdat ik bang ben dat er iets ergs gebeurt omdat ik joods ben en eigenlijk mag je dan niet naar een kerk:bloos: Ik was ook met mijn Franse katholieke vriendin een enorme kathedraal gaan bezoeken met allemaal heiligenbeelden en Jezussen en toen werd ik ook bang.
|
Citaat:
|
Ja die Jezus is een nare man, ze hebben hem niet voor niks aan het kruis genageld.
|
Dat heb ik niet gezegd!
|
Ik weet eigenlijk bar weinig van het Jodendom.
|
Meer mensen;)
|
Zonde...
|
Geachte heer Wilders,
Via deze weg wil ik u vriendelijk verzoeken éénmalig €10.000 over te maken op het rekeningnummer van adviesinstituut PRIMO (dat is een afkorting), ter compensatie van het feit dat uw partij mijn belastinggeld verspilt aan Kamervragen en wetsvoorstellen over onbelangrijke zaken als kinderliedjes, Arabische kleding en moskeetorentjes. Met deze storting beschouw ik de kwestie als afgedaan. Ik vertrouw er op dat u begrip heeft voor deze eis en dat u mij dit plezier graag wilt doen. Bij voorbaat dank. Hoogachtend, Jan-Diederik Zwartmans P.S.: Bij vragen, klachten of opmerkingen kunt u contact met mij opnemen via **********. |
Ik ben nog nooit in een kerk/synagoge/moskee geweest en ergens actief aan deelgenomen. Wel natuurlijk gebedshuizen bezocht voor het esthetische aspect.
|
Er is een groot verschil tussen een gewone hervormde kerk en een katholieke kathedraal :P.
|
Citaat:
|
De architectuur van een hervormde/protestantse/gereformeerde/whatever kerk kan ook heel mooi zijn :Y. Maar dan moet je wel de goeie uitkiezen natuurlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |