![]() |
Ik krijg honger van.....
Proefwerk wiskunde....
Waar jij van? |
dit wordt gesloten/verplaatst omdat het met eten en drinken te maken heeft, en daar hebben we ook een subforum voor.
|
Ik krijg honger van een tijdje niet eten.
|
Ik krijg honger van een hoog neuropeptide Y-niveau.
|
----> Eten&Drinken dus
|
Van zwemmen !!!!
|
Kauwgom !
|
Huiswerk maken:y
|
de geur van gegrild vlees op de BBQ :)
|
Mijn geschiedenisleraar.
|
Citaat:
|
Ik krijg honger van boodschappen doen en van appels eten (vooral Granny's) :bloos:.
|
:D
Ik krijg vooral honger van de geur van eten (helemaal als het klaargemaakt wordt). Gebakken uitjes met knoflook; vreemd genoeg ook echt de geur van kokende kool, terwijl dat helemaal niet zo erg lékker ruikt... maar wel enorm naar eten. En de geur van gebraden vlees. Zelfs al eet ik nauwelijks vlees en vind ik van die kippebouten echt smerig, als ik langs zo'n slager loop waar ze die dingen in zo'n machine hebben draaien, krijg ik meteen honger. Daarom doen ze het natuurlijk ook. |
Ik krijg honger van de geur van vers gebakken brood als ik 's ochtends vroeg langs de bakker rij.
Ook van burger king/dr. oetker big americans pizza's reclames :o |
De geur van lekker eten :)
|
Ik krijg honger van
Van de persoon naar wie ik op 20 maart een pakje cds verstuurde, maar die ondanks herhaald aandringen van mijn kant en loze beloftes van haar kant nog steeds niet betaald heeft...
|
de geur van een brandende BBQ
|
de geur van een stroopwafelkraam.. of patatzaak..
Ook van een appel.. heel vaag. |
kaugom en handvaardigheid les en gewoon zoiezo school en werk
|
Het laatste uur op school zitten omdat je verplicht huiswerktoezicht hebt :s
|
van dit topic had er net nog geen last van. klootzakken!
|
Citaat:
|
Citaat:
En van de geur van de rozemarijnaardappeltjes uit de oven die mijn moeder maakt. Ook van niet genoeg ontbijten. En van het eten van een appel, een stukje stokbrood of iets anders kleins, als ik nog net geen trek had. |
Citaat:
|
Van geur.
|
Citaat:
|
ik krijg honger van het idee dat er lekker eten thuis klaar staat als ik na een lange schooldag thuiskom....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |