Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hij heeft al een vriendin. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1782180)

Ennemi 29-11-2009 17:10

Hij heeft al een vriendin.

Hallo mensen,

ik ken een aardige jongen, maar ik heb via via gehoord dat hij al een vriendin heeft. Wat kan ik het beste doen?

X

Sarah 29-11-2009 17:14

Je huiswerk goed bijhouden, elke dag fruit eten en lief zijn tegen je ouders.

Nee, serieus, waarom zou je iets speciaal moeten doen omdat je op de hoogte bent van het bestaan van een aardige jongen met een vriendin?

Sade 29-11-2009 17:31

Alles kan kapot (y)

Marte! 29-11-2009 21:56

Ik zou niks bij hem proberen om twee redenen:
1. Hij heeft een vriendin, dus ik denk niet dat hij jou ziet zitten.
2. Iets beginnen met een jongen die een vriendin heeft is niet zo'n goed idee. Ik spreek uit ervaring, er komt een hoop gedoe van en dat is het echt niet waard. Je moet er niet van uitgaan dat hij zijn relatie verbreekt voor jou.

denkertje 12jr 29-11-2009 22:28

Citaat:

Marte! schreef: (Bericht 29918479)
2. Iets beginnen met een jongen die een vriendin heeft is niet zo'n goed idee. Ik spreek uit ervaring, er komt een hoop gedoe van en dat is het echt niet waard. Je moet er niet van uitgaan dat hij zijn relatie verbreekt voor jou.

+ als hij een relatie voor jou verbreekt zou het niet ook kunnen dat hij jouw relatie ook gemakkelijk verbreekt

MiBe 29-11-2009 22:50

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 29917685)
Alles kan kapot (y)

Niet netjes (N)

Sade 29-11-2009 23:23

Citaat:

MiBe schreef: (Bericht 29918723)
Niet netjes (N)

Citaat:

Vrouwen zijn net overalls, mouwen te lang en pijpen te kort.
Iets met een pot en een ketel?

Maar goed, ontopic dan. Er zijn zoveel aardige jongens, sommigen hebben een vriendin en andere niet. Als je zo'n jongen nou stiekem heel leuk vindt (want dat heeft ts nog helemaal niet gezegd), dan is het balen als hij al een vriendin heeft. Daarvoor hebben ze dan weer een ander gezegde, iets met vrouwen (of in dit geval mannen) en kerken.

MiBe 29-11-2009 23:34

Mijn signature is slechts een constatering, dat is iets heel anders dan het aanmoedigen van het wroeten in iemands relatie ;)

LilyB 30-11-2009 05:22

Gewoon, afblijven.

Syori 30-11-2009 07:03

Citaat:

LilyB schreef: (Bericht 29919021)
Gewoon, afblijven.

Word.

Volk 30-11-2009 09:19

Er lopen zoveel mannen rond. Waarom moeilijk doen voor iemand die je niet eens goed genoeg kent om van hem te weten te krijgen dat hij een vriendin heeft?

SiemdeCyper 30-11-2009 12:21

Afblijven inderdaad.

simpleasy 30-11-2009 14:59

waarom willen vrouwen altijd mannen van hun vriendin afpakken?
als ik als man(/jongen) zie dat iemand al bezet is dan vergeet ik haar en zoek ik iemand anders

MisSunshine 30-11-2009 15:31

Beetje not-done om iemand af te pakken..

MiBe 30-11-2009 15:35

Citaat:

simpleasy schreef: (Bericht 29920256)
waarom willen vrouwen altijd mannen van hun vriendin afpakken?
als ik als man(/jongen) zie dat iemand al bezet is dan vergeet ik haar en zoek ik iemand anders

Onzin dat alleen vrouwen dat doen. Dat jij het toevallig wel netjes doet geeft lang niet aan dat alle mannen dat doen. Er is ook meerdere malen door jongens gepoogd tot het versieren van mijn vriendin, zeker nu ze weten dat ik een half jaar in Zweden zit zien ze dat als een mooie kans. Gelukkig haalt het bij mijn vriendin niets uit.

I C U 30-11-2009 18:10

Afblijven (y)

Commando 30-11-2009 19:43

Trio; hebben jullie gein voor 3

denkertje 12jr 30-11-2009 20:47

stelletje aasgieren zijn wij :D:D:D:D

Volk 01-12-2009 10:29

Citaat:

MisSunshine schreef: (Bericht 29920350)
Beetje not-done om iemand af te pakken..

Ik geloof niet in afpakken. De persoon kiest er zelf voor zijn huidige partner te verlaten om naar een andere te gaan. Maar het is wel respectloos als je gaat proberen iemands relatie te verpesten.

Mobius 01-12-2009 16:03

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 29917685)
Alles kan kapot (y)

stefishot!! 01-12-2009 16:19

Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord.
Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet.

HELPP!! Wat moet ik doen???

ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag.
Dat moest ik nota bene horen van een jongen die hem niet eens mag:(

Daantjer 01-12-2009 19:02

wachten tot het uit gaat, dan toe happen

Volk 02-12-2009 05:59

Citaat:

stefishot!! schreef: (Bericht 29924202)
Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord.
Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet.

ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag.

Ik zie niet in hoe je zulke goede vrienden kunt zijn en dan niet kunt weten dat hij een vriendin heeft. Ik denk dat heel die vriendschap een illusie is.

Sade 03-12-2009 13:42

Citaat:

Volk schreef: (Bericht 29926143)
Ik zie niet in hoe je zulke goede vrienden kunt zijn en dan niet kunt weten dat hij een vriendin heeft. Ik denk dat heel die vriendschap een illusie is.

Een pakketje schroot met een dun laagje chroom :rolleyes:

cenerentola 04-12-2009 15:42

Citaat:

stefishot!! schreef: (Bericht 29924202)

Die vriend van jou is geen vriend, maar een player.

cenerentola 04-12-2009 15:48

Citaat:

Sade schreef: (Bericht 29930920)
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom :rolleyes:

:D

cenerentola 04-12-2009 15:52

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 29924735)

Dat kan ze doen, maar dat zal ik niet aanraden. Ze moet zich niet jarenlang blindstaren op een jongen met een relatie en ondertussen vergeten dat er ook genoeg leuke jongens zijn zonder een relatie.

Rode Panda 04-12-2009 17:20

Citaat:

Ennemi schreef: (Bericht 29917609)
Hallo mensen,

ik ken een aardige jongen, maar ik heb via via gehoord dat hij al een vriendin heeft. Wat kan ik het beste doen?

X

:facepalm: the fuck, lees nog eens wat je vraagt

kopmuntkip 04-12-2009 20:43

Alles kan kapot en zo is het maar

Batave 04-12-2009 21:18

Citaat:

daantjer schreef: (Bericht 29924735)

Ik zou een gepast aantal weken wachten tot ze de break-up verwerkt heeft ;)

Reverend 05-12-2009 02:41

Wat een hoop cocksuckers hier.

Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken.

Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen.

Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos.

Mr.Mark 06-12-2009 12:26

een maandje ofzo, dan zal het wel uit zijn (die leeftijd dan meestal ;)) en dan is het jou beurt

tonydyt 06-12-2009 19:56

gewoon laten gaan, er zijn genoeg leuke gasten!

Lorelei 06-12-2009 19:57

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29937488)
Wat een hoop cocksuckers hier.

Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken.

Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen.

Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos.

Juist.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.