![]() |
Hij heeft al een vriendin.
Hallo mensen,
ik ken een aardige jongen, maar ik heb via via gehoord dat hij al een vriendin heeft. Wat kan ik het beste doen? X |
Je huiswerk goed bijhouden, elke dag fruit eten en lief zijn tegen je ouders.
Nee, serieus, waarom zou je iets speciaal moeten doen omdat je op de hoogte bent van het bestaan van een aardige jongen met een vriendin? |
Alles kan kapot (y)
|
Ik zou niks bij hem proberen om twee redenen:
1. Hij heeft een vriendin, dus ik denk niet dat hij jou ziet zitten. 2. Iets beginnen met een jongen die een vriendin heeft is niet zo'n goed idee. Ik spreek uit ervaring, er komt een hoop gedoe van en dat is het echt niet waard. Je moet er niet van uitgaan dat hij zijn relatie verbreekt voor jou. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ontopic dan. Er zijn zoveel aardige jongens, sommigen hebben een vriendin en andere niet. Als je zo'n jongen nou stiekem heel leuk vindt (want dat heeft ts nog helemaal niet gezegd), dan is het balen als hij al een vriendin heeft. Daarvoor hebben ze dan weer een ander gezegde, iets met vrouwen (of in dit geval mannen) en kerken. |
Mijn signature is slechts een constatering, dat is iets heel anders dan het aanmoedigen van het wroeten in iemands relatie ;)
|
Gewoon, afblijven.
|
Citaat:
|
Er lopen zoveel mannen rond. Waarom moeilijk doen voor iemand die je niet eens goed genoeg kent om van hem te weten te krijgen dat hij een vriendin heeft?
|
Afblijven inderdaad.
|
waarom willen vrouwen altijd mannen van hun vriendin afpakken?
als ik als man(/jongen) zie dat iemand al bezet is dan vergeet ik haar en zoek ik iemand anders |
Beetje not-done om iemand af te pakken..
|
Citaat:
|
Afblijven (y)
|
Trio; hebben jullie gein voor 3
|
stelletje aasgieren zijn wij :D:D:D:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat nu ook en ik besteed gewoon geen aandacht meer aan hem( in het soort dat ik hem niet meer leuk vind).
Nu het gerucht gaat dat hij als bij elkaar liegt heb ik aan hem gevraagt: Of het uit was met zijn vriendin. Dat had ik van anderen gehoord. Zegt hij: goede smoes, omdat jij mij nog leuk vind moet je niet zulke dingen gaan zeggen dat mijn vrienden dat zeggen. Hij zegt nu ook helemaal niks meer tegen mij en hij is zo arrogant dus dan doe ik arrogant terug. Maar het is ook een hele goed vriend van en door dit gebeuren denk ik dat onze vriendschap er aan kapot gaat en dat wil ik niet. HELPP!! Wat moet ik doen??? ps. Ik wist ook niet dat hij een vriendin had terwijl we wel zulke goede vrienden zij dus dat vind ik ook wel vaag. Dat moest ik nota bene horen van een jongen die hem niet eens mag:( |
wachten tot het uit gaat, dan toe happen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles kan kapot en zo is het maar
|
Citaat:
|
Wat een hoop cocksuckers hier.
Als je verliefd bent op iemand, dan hoor je diegene ook zijn/haar geluk te gunnen. Als zij/hij in een relatie is, dan laat je dat lekker zo tenzij zij/hij overduidelijke signalen geeft dat het nergens heen gaat. Jij, op je tijd, ga je dan afvragen met wat voor individu je te maken hebt als zij/hij zijn/haar relatie op zo makkelijk verbreekt voor iemand anders. Als je dan de persoonlijke factoren hebt afgewogen kan je voor jezelf beslissen of het de juiste keuze is om de knoop door te hakken. Zolang je maar begrijpt dat twijfel nee betekent en je een bitch bent als je besluit het dan toch te doen. Je kan wel stoer zeggen dat alles kapot kan, maar hoe kijk jij in die situatie tegen een persoon aan die jouw vriend(in) wil hosselen? Dan is die persoon toch gewoon waardeloos. |
een maandje ofzo, dan zal het wel uit zijn (die leeftijd dan meestal ;)) en dan is het jou beurt
|
gewoon laten gaan, er zijn genoeg leuke gasten!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |