![]() |
Kun jij vaginaal klaarkomen?
Een vraag voor de vrouwen naar aanleiding van dit topic:
Kun jij vaginaal (door penetratie) klaarkomen? |
Ik mis de optie "dat wisselt per man"
|
Citaat:
als het je lukt bij een (ongeacht wélke) man dan kun je het dus wel. Dat is toch de vraag? |
Inderdaad, dan kun jij het in ieder geval wel ;)
|
Ja, maar het is idd afhankelijk van de vorm van de penis. Vingers kan ook wel trouwens. Kan niet met zekerheid zeggen dat m'n clitoris niet toch een beetje gestimuleerd wordt, helemaal tijdens de seks, trouwens... Misschien beter 'kun je klaarkomen van penetratie' van maken.
|
nee, dat kan ik niet.
|
Citaat:
En dat je clitoris ook een beetje gestimuleerd wordt is verder geen punt, het gaat me meer om of je tijdens het neuken zelf klaar kunt komen i.p.v. wanneer specifiek de clitoris gestimuleerd wordt. @Barabas: Er stond duidelijk "Een vraag voor de vrouwen" :D |
Nope. Die clit moet er toch echt bij betrokken worden.
|
Citaat:
|
Ik weet het nog niet :P
|
@Freyja: Bedankt voor je uitleg :)
@Jasper: Zal ik je helpen ontdekken? :evil: |
ok......
|
ben benieuwd wat dit geeft ...
my vote: Yes |
Ik weet het nog niet.
|
Nooit gelukt dus ik denk dat ik het niet kan.
Ik zou het zo graag willen!!! Maar ja, nu doet mijn vriend het altijd op een andere manier. En dat zou ik ook echt niet willen missen! |
gaat heel goed, :y
duurt nooit echt lang, en soms lukt ook 2 of 3 keer _O_ ; |
Ja hoor, nooit problemen mee gehad.
|
Ik niet, m'n vriendin wel ~.~
|
Nog nooit gelukt, dus nee gestemd.
Maar we blijven oefenen ;) |
Ja. En ik vind het much better dan clitoraal.
|
Citaat:
Wij hebben hierop gekeken: [URL=spam [/URL], maar je kan natuurlijk ook gewoon even googlen. |
Nee, helaas. Vooralsnog niet in ieder geval, maar ik blijf hopen.
|
Is iedere 'nee' trouwens niet eigenlijk een 'ik weet het nog niet'? Want je kunt nooit met zekerheid zeggen dat het in de toekomst ook nooit zal gebeuren.
|
Is dat geen urban legend?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:facepalm: @ts
|
Citaat:
|
Volgens mij is het juist eerder zo dat het een deel van de vrouwen nooit zal lukken, een deel vrij makkelijk en regelmatig en het grootste deel lukt het haast nooit, maar dus wel een paar keer in haar leven.
|
Voor de vrouwen die het gelukt is; hoe voelt dat dan, is het een ander gevoel dan clitoraal? zo ja, hoezo?
|
Citaat:
|
nee ik kan het niet ben geen vrouw XD en nee ik hoor hir niet te reageren XD
|
Citaat:
Ik ben jaloers dat meisjes 2 of 3 keer kunnen klaarkomen!:'( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: eh, het is me een keer gelukt, maar daarna nooit meer. Maar ja, dus. |
Citaat:
OT: Nee |
Citaat:
|
als je 16 bent wel ja :D
|
En zelfs van verschilt het per jongen, je hebt heel wat geluk als je na 20 seconden alweer 'gebruiksklaar' bent hoor ;)
|
Misschien, weet ik nog niet.
|
Citaat:
|
ja bij mijn eerste ex is het nooit gelukt maar bij mijn tweede wel.. en dan elke keer als we het deden wel :)
|
jah, vaginaal is een veel intenser gevoel, door je hele lichaam ; anders dan clitoraal klaafr komen ;
heeft ook te maken met stemming, relaxed, voorspel en standje, sommige standjes zijn veel beter voor vaginale stimulatie en g-spot ; *O* |
ik ga niet opscheppen maar mijn vriendin komt welk altijd gewoon klaar van penetratie :]
het is meestal gewoon missionaris-standje, en dan ga ik soms zegmaar op mijn scheenbeen zitten, zodat m'n lul meer de g-spot raakt. je zou het moeten zien, het is niet uit te leggen :P maar het ligt er ook maar aan, aan hoe nat/geil ze is. soms kan het er gewoon echt niet van komen en soms is he binnen een halve minuut al om (: |
Ik kan 't wel, maar 't is vrij uitzonderlijk. 't Voelt wel duidelijk anders dan clitoraal; véél intenser en een andere 'opbouw', voor mijn gevoel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
^ Haha. :D
|
:facepalm:ik ben 13 en krijg mn vinger niet in mijn vagina
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:32. |