![]() |
Altijd koud
Hai!
Ik heb het altijd vreselijk koud. :P Liefs |
Voor dieet tips kun je terecht in het voedings en gezondheidstopic!
|
Volle melk. Liters!
|
probeer ook je kleding aan te passen naar veel laagjes. De lucht tussen de laagjes wordt warm en blijft warm.
Buiten is het een beetje moeilijk, maar doe binnen altijd sloffen aan. En wat mij altijd wel hielp: 1 keer per week zonnebanken. Ik kreeg echt het gevoel dat de warmte dan mn botten inging en je krijgt er een lekker kleurtje van! Succes! |
Als je graag huidkanker wil en er op je 40e graag uit wil zien als iemand van 60 moet je vooral gaan zonnebanken.
Maar je zult toch echt simpelweg meer moeten eten wil je aankomen :). |
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik hem namelijk zelf ook wel tijden gehad dat ik het veel sneller koud had.
Of ik nou een hempje, tshirt, vest, sjaal, beenwarmers en alles aanhad.. Het is en blijft koud. Wat ik wel merk, is dat genoeg uren slapen ook kunnen helpen. Zorg dat je weerstand een beetje hoog blijft, vitamine c/d en al die anderen.. |
Ik ben wel fan van die thermoshirtjes onder je gewone kleding. Scheelt toch al wel iets.
|
bedenk wel dat als je te veel "externe" warmte gebruikt (elektrische dekens zijn zoiets, warme douches uiteindelijk ook), dat je lichaam dan denkt "poeh wat is het warm, ik moet maar eens proberen af te koelen." je moet gewoon zorgen dat je je lichaamswarmte vasthoudt. laagjes zijn inderdaad de beste oplossing.
|
je hoeft volgens mij niet zozeer meteeen aan te komen, maar zoek naar vitamine B12 drankjes of pillen. dat hielp bij mij heel erg. Ik ben ook altijd koud en heb gewoon een flinke laag spek op mn lijf.
|
BM1 18? Ik heb 16. Nou ja, dat was jouw vraag niet, haha xD
Anyway, gewoon, meer kleren dragen, en vooral veel sporten. Spieren krijgen! |
Spiermassa vraagt ook veel meer energie om behouden te blijven, dus dat is niet per definitie de oplossing.
Eet je weinig? Jezelf dwingen een aantal maaltijden en tussendoortjes te eten, veel drinken, veel gevarieerd eten en dit langzaam opbouwen helpt erg. Word je maag groter van tzt tot het normaal is behoefte te hebben aan meer eten. Maar goed, miss eet je wel genoeg en is je bouw gewoon zo. |
überhaupt hebben vrouwen het snel koud lijkt het....
Laagjes is de beste oplossing en als je helemaal pro wilt gaan doe dan wol aan (nee het hoeft niet zo oma te zijn maar omdat wol een beetje pluist (Waardoor er warme lucht komt tussen die pluizen, net als het nut van haar op je armen) en van zichzelf al warmer is dan gemiddelde kleding werkt dat erg goed) |
Doe het Supersize-Me dieet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het koud hebben kan heel simpele oorzaken hebben. Wie weet heb je gewoon lage bloeddruk. Niks om je zorgen over te maken, in principe. Als je wilt aankomen ben je op zoek naar saucijzenbroodjes, croissantjes, vlees, volle melk, enz. Alles met veel energie er in. |
Ja jullie hebben gelijk, dat zonnebanken is niet zo'n goed advies om dat 1x per week te doen, maar eens in de drie weken moet geen probleem opleveren. Het gaat toch alleen om de koudste maanden?
|
Als je het een keer in de drie weken doet zul je er weinig warm van worden. Daarnaast moet je bij zonnebanken sowieso oppassen, ik weet niet of een keer in de drie weken "veilig" is, maar beter een keer niet dan een keer extra (en als je het alleen doet om warm van te worden zou ik het al helemaal niet doen).
|
Als je je doorbloeding wil verbeteren, heeft een (infrarood)sauna meer zin dan een zonnebank. Regelmatig sporten is ook goed voor je doorbloeding. Of gemasseerd worden (en zelf je handen masseren als je koude handen hebt)
Verder laagjes dragen inderdaad. |
oke k denk dat jullie het beter weten als ik. Iig 1 goede raad gegeven ;)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Thanks all! :) |
hier is al een topic voor, niet (A)?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |