![]() |
Pijn ... reden van of zijn
zullen het dezelfde zijn
Die straks vast zitten in eem ravijn het ravijn wat hun leven moest zijn het ravijn van pijn wens een ander niet toe wat je zelf niet wil zijn doe je iemand pijn voel je dat indirect op jezelf terug komen wil je dr niet zijn zul je wakker liggen in je dromen pijn pijn pijn de pijn van een mes in je lijf de pijn van afgewezen worden de pijn van er niet bij horen pijn pijn pijn je voelt het maar je wilt dat ze dr niet zijn zij de reden van je pijn |
is hij echt zo slecht of wil niemand hem lezen ?
of kom ik zo aardig over |
Citaat:
en ik denk dat velen het hier eens zullen zijn dat slecht, mits serieus, in het dichten niet bestaat... maar t spreekt me niet echt aan... het loopt niet zo geweldig en het is wat... uhm, direct denk ik, ben ik meestal niet zo dol op... sowwy, tis maar een mening xxx |
Citaat:
Titel deed me een beet denken aan een gediggie wat ik ook geschreven heb, maar verder komt het eigenlijk niet zo overeen. Sorry... spreekt me ook niet zo echt aan... Maar laat je vooral niet ontmoedigen door mijn commentaar http://forum.scholieren.com/smile.gif |
neej ik ben zo'n klootzak laat me nooit onmoedigen neej hoor valt wel mee ik heb deze nick genomen omdat somige mij soms een klootzak noemen en dat vind ik prima ben ik soms ook ja maar goed ik heb een mening en dat laat ik meestal heel duidelijk merken en lovely_fox en Jamezy bedankt voor jullie comentaar zal es kijken of het volgende keer beter gaat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01. |