![]() |
R.I.P. Ramsaais Shaffy :( #756
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 756! Barabas 61 * imène 50 Pippeloen 45 Kazet Nagorra 44 Martiño 38 JasperJD 31 Sarah 19 Lucky Luciano 18 fizzle-fluffy 18 *Miekje* 14 Rivka* 13 Tink* 12 Rode Panda 12 Absinthe 12 Vlindertje 12 Archont 12 deadlock 11 Jaeger 9 Stefenootje 9 Missy 8 White Trash 7 TopDrop 6 Batave 6 Trimm Trabb 6 Neko* 4 Commendatore 4 Kunst 4 grl 3 Hanneke 3 Allure 2 Dark Phoenix 2 kopmuntkip 2 Rationeel 2 Reverend 1 N00dles 1 * Barabas, jij hosselaar. ;) |
Hoewel ik eigenlijk een leukere topictitel in mijn hoofd had, ben ik heel blij met deze (y)
|
Maar minke, dat heb ik ook wel vaker hoor, dat ik oude foto's zie van artiesten die nu bejaard zijn ofzo.
|
:)
|
Citaat:
|
Ooooh, Onno Hoes. Wist helemaal niet dat dat familie van Isa was. Arme Isa.
Maar goed, blijkbaar ook dus. |
Citaat:
|
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb zojuist de koelkast weer in elkaar gezet. :cool: En ik maar roepen dat ik niet handig ben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jeetje dat wist ik niet van onno hoes!
|
omg 2e :(
|
Ik vind Onno Hoes eng.
En ik heb het nog even opgezocht en hun moeder was inderdaad joods. Vader katholiek. |
Citaat:
Edit: ik snap het al. |
Citaat:
|
oja dus @Kazet en Absinthe
ik had het over zn afkomst.. zn pa nen gyptenaar, zn ma een poolse met russische roots:p |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
prrrrfffffttttt dit wordt de derde dag op rij dat ik 14 uur maak.
maar morgenochtend een presentatie om de zooi af te ronden en dan heb ik even adempauze *o* |
Wat doe je eigenlijk precies, Rationeel?
|
Godverdomme, kut-iDeal. :mad:
|
Citaat:
|
O ja wacht dat heb je al verteld.
|
Dat is ook vreemd, Pip wist het nog wel en ik niet. :D
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
huh, ik krijg een pm over neopets :confused:
|
Citaat:
|
maar even geantwoord dat ik eerst haar hyves wil (y)
|
wat een goede grol :D
|
Citaat:
|
*martin in massagestoel zet*
|
600 pagina's printen met 5 pagina's per minuut schiet niet op (n)
|
Dankje pip.
Nou, het is eindelijk gelukt. Bah, dat thuiswinkelen is soms nog stressvoller dan gewoon naar een echte winkel gaan. |
heb ik geen ervaring mee!
|
Citaat:
Ik kan me herinneren dat toen ik mijn colleges nog uitprintte op de opleiding ik een half uur van te voren de print moest starten als ik handouts van 5 pagina's wilde... Die printer was zo traag, absurd gewoon. |
Citaat:
|
http://img405.imageshack.us/img405/7888/photo20y.jpg
http://img9.imageshack.us/img9/1255/photo105g.jpg Een slang gemaakt van een boomschors. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omg we hadden vandaag eindpracticum en toen was er een vraag:
Verklaar waarom het teltempo van de detector lager ligt wanneer het monster is opgelost in een loodoplossing. En toen hebben mensen geantwoord: "De looddeeltjes vormen een cluster rond de gammadeeltjes zodat ze er in gevangen zitten" :| |
Citaat:
Leer je bij werktuigbouwkunde niet wat EM-straling is? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |