![]() |
TTO
Ik weet niet of ik dit bericht in de juiste catogorie zet, maar ik doe het.
Beste lezers, Ik doe TTO (Dat houd in, dat ik les krijg in het Engels en in Nederlands) En als je een nieuw werkstuk, of iets anders, neerzet kan je ook kiezen voor welk vak dat is. Maar daar staan geen Engelse vakken bij. Ik wou een werkstukje voor D.T. (Een soort techniek maar dan anders) erop zetten, maar dat kan je dus niet kiezen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?:confused: |
Ik weet niet of er meer mensen zijn met hetzelfde probleem. Er staan zo te zien al wat verslagen voor TTO op Scholieren.com (zie http://www.scholieren.com/zoeken?zoek=tto) en dat gaat goed. Welke vakken krijg je dan?
|
Je kunt natuurlijk ook het subforum kiezen van het vak dat het meeste op jouw vak lijkt. De vakken staan sowieso al bij elkaar gegroepeerd, dus dan is de kans dat het er niet thuishoort al klein.
|
Hierop aansluitend; wij gaan volgend jaar een bovenbouwvak invoeren dat NLT (plus) heet. Het is overstijgend voor de vakken aardrijkskunde, wiskunde, natuurkunde en scheikunde en het is een examenvak. Ik verneem dat veel andere scholen dit ook gaan invoeren.
Mochten jullie toch in de categorieën gaan rommelen, dan kan je dat eventueel gelijk meenemen, eerwaarde Jon! |
Dat kan toch gewoon onder exacte vakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
staat IB daar toevallig ook bij? ook een typisch TTO vak.
|
Als je gewoon bij ieder vak een kopje zet met welke taal het is? Of dingen op onderwerp indeelt, dingen van economie zijn nog wel eens te gebruiken voor aardrijkskunde, Nederlands overstijgt ook alle andere vakken, enzovoorts.
|
Citaat:
De verslagen worden al ingedeeld op het vak waar het voor bedoeld is, op taal waarin het verslag geschreven is en er is een zoekfunctie om op termen te zoeken. Als je het in meer dan één categorie gaat zetten komen er dubbele verslagen en veruit de meeste werkstukken en verslagen zijn toch maar voor hoofdzakelijk één vak interessant volgens mij. |
Ik weet niet meer hoe ik het bedoelde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |