![]() |
dwarszittende vader...
:confused:ik heb de laatste tijd een groot probleem
Mijn vader en ik hebben zooo vaak ruzie om helemaal niks.. hij word superboos als ik een te dunnen trui aan doen of gewoon ''dwars lich''. en hij wilt maaar niet luister naar wat ik te zeggen heb.. dan zegt hij dat ik geen respect toon en dat ik eeen domme mogool ben. En hij zegt zo van jaa heb ik 15 jaar voor je gezorgd en dan krijg ik dit ondankbarene gedrag omdat ik niet will afwassen nadat ik gezogen en gestreken heb. en dan gaat hij zelfs huilen.. praten doen we en dan gaat het nou.. niet overdreven 2 weken goed.. wat moet ik doen hij luister niet naa rwat ik te zeggen heb.. moet ik met iemand praten?? :'( TIPS.... groeten |
Hoe oud is je vader en ben je jongen of meisje?
|
woont je moeder ook bij jullie?
|
volgens mij zit je vader in een midlifecrisis
|
Citaat:
|
Citaat:
Iig, Wat de rest al zei, misschien geef jij hem het wel het gevoel niet meer nodig te zijn omdat je zelfstandiger bent/wil zijn. Daardoor voelt hij zich misschien beledigd |
Ik zou met zn 3en aan tafel zitten Moeder-> jij ->papa En dan erover praten, ik vind het om eerlijk te zeggen niet normaal dat hij je een domme mongool noemt...(waarschijnlijk bedoel je dat hij dom tegenover je gaat doen maaar w/e :P)
|
Gaat het op andere gebieden wel goed met je vader? Of is hij ook snel boos op je moeder, snel boos of verdrietig om dingen op het werk, enzovoort?
|
iets zit je vader dwars als je het mij vraagt veel stress van zijn werk of iets dergelijks of idd een midlifecrisis . Daar komt dan bij dat jij waarschijnelijk aan het puberen bent en het hem dan allemaal teveel word en thuis uitbarst en op jou afreageert omdat hij dat op andere mensen niet kan.
het probleem ligt niet bij jou praten met hem en je moeder zou inderdaad de beste oplossing zijn zodat hij ook zijn ei kwijt kan. probeer jij dit keer de volwassene te zijn :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |