![]() |
Random topic knop
Kan er niet zo'n functie worden toegevoegd? Dat je naar een willekeurig topic op een willekeurig deelforum wordt doorgestuurd. Dikke pret.
|
en dat dan integreren in de reply-knop, zodat je nooit weet in welk topic je reageert! nog dikkere pret...
|
Hoe leuk het ook zou zijn, ik denk niet dat het er gaat komen.
|
Not For Real dus :P
alleen maar in je fantasie :) Op andere sites is een willekeurige pagina knop inderdaad wel leuk, maar dit forum is zo overzichtelijk dat je met 3 klikjes ook in een random topic komt. |
misschien een dergelijke knop alleen laten functioneren op het forumgedeelte "Onzin".
|
Citaat:
|
En wat is het praktisch nut daarvan?
|
Citaat:
Wat is het "praktisch nut" van babbelen over je huisdier, Gossip Girl, Halo 3, weerwolfspel, welke kleur heeft je onderbroek vandaag en hoe voel je je op paleoarcheologisch gebied? Does not compute! |
Get real.
|
Chevrolet
|
Lijkt me niks aan.
|
Oh ik ben voor(y)
|
Citaat:
|
random is altijd leuk!
|
Ik vind het ook een leuk idee (Ik klink een beetje ouderwets). Vet cool man! Slaat helemaal nergens op! En alles wat nergens op slaat is goed :-P
|
Ik verwacht dat dat nogal wat problemen gaat opleveren mbt het uppen van heel oude topics
|
Citaat:
|
:bloos:
|
Citaat:
Het zou inderdaad wel grappig zijn maar volgensmij kun je zelf ook wel random in topics komen. Door blind te klikken, of door de code in de link random te veranderen. |
|
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
|
ik ben ook vóór! die query hoeft inderdaad niet heel ingewikkeld te zijn en het kan een grote meerwaarde bieden (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |