![]() |
computer opnieuw geinstalleerd-internet
ik heb mijn laptop opnieuw geinstalleerd met de CD die ik van dell had meegeleverd gekregen. Volgens mij is alles gewoon goed gegaan. Maar nu pakt hij het internet niet meer of zoiets. Ik heb wel het internet explorer programma maar als ik de internet kabel erin steek en IE opstart krijg ik de pagina kan niet worden weergegeven. Als ik bij netwerkverbindingen kijk zegt hij ook gewoon als status: verbonden.
Hoe los ik dit op? Ik ben er achter dat ik waarschijnlijk de drivers nog moet installeren. Ik heb nu een CD die zegt drivers voor windows xp te installeren. Nu heb ik daar het onderdeel modem geinstalleerd maar die heeft niks uitgehaald. |
Als ik bij ondersteuning kijk staat er bij adres type, ip-adres etc allemaal niet beschikbaar. Kan het hier aanliggen?
|
volgens mij moet je op die cd van de drivers iets installeren waar LAN instaat
of je installeerd gewoon alle drivers op die cd, dat kan sowieso geen kwaad. |
staat niks met lan in, alleen modem. Heb alles geinstalleerd maar haalt niks uit=/
|
dit is de lijst beschikbare Lan drivers voor mijn laptop:
http://support.euro.dell.com/support...&catid=&impid= Ik wil er 1 downloaden met deze desktop en hem op cd branden zodat ik hem op mijn laptop kan installeren. maar welke moet ik nemen?:p |
Wat voor netwerkverbindingen heb je precies?
|
hoe weet ik dat?:P
ik gebruik gewoon een snoer als je dat bedoeld?:P |
Ik denk dat je jezelf vooral een hoop tijd bespaart door er even iemand bij te roepen. Het is in 5 minuten opgelost maar op deze manier gaat het uren duren.
|
je kunt me niet uitleggen welke driver ik moet installeren zodat ik die kan branden en op mijn laptop zetten?(ik heb een dell latitude D505)
Want er is niemand in mijn naaste omgeving die hier goed mee is en een monteur erbij roepen kost toch aardig wat duiten.. |
Ik raad je aan om eerst bij je apparaatbeheer te kijken of je stuurprogramma's voor je netwerkkaart hebt.
Zo nee, dan raad ik je aan om een aantal netwerkdrivers van die lijst te downloaden, op een locatie uit te pakken en windows er naar te laten zoeken. Zo ja, klik op start > uitvoeren (of voeg het volgende in je startinvulvakje) > cmd. in het zwarte venster typ je " ipconfig /all" (zonder aanhalingstekens) en druk op de enter-toets om het te activeren. Kijk dan in de verschenen lijst wat er bij je netwerkkaart geregistreerd staat (kijk naar beschrijving en ip-adres). |
bij apparaat beheer staat netwerkadapters, 1394 netwerk kaart, ethernet controller, multimedia audio controller ,netwerk controller, pci modem. is 1 van deze het stuurprogramma voor mijn netwerk kaart?
ik heb in ieder geval probeert wat je daaronder voorstelde, als ik op enter druk krijg ik de tekst C://documents and setting/administrator.verborg-C9CGVF0 |
ik heb twee drivers van de dell site gedownload maar als ik ze probeer te kopieren op cd zodat ik ze op mijn laptop kan isntalleren krijg ik het bericht dat windowns een probleem is tegengekomen bij het kopieëren an dit bestand.
R82522 beschrijving: 32-bit self extractor module bedrijf: Xceed software inv. 1-450-442-2626 info@xceedsoft.com bestandsversie 1.3.1.4 gemaakt op 6-12-2009 16:09 grootte 20,3 MB |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |