![]() |
Sint Nicolaas heeft saaie tittekes, vindt ge nie? #759
ofzo
|
(Y)
|
759
|
:@ neee niet alweer hoe dan kakbal lurker tief
|
Ik had weer de 500 :cool:
|
Citaat:
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten fizzle-fluffy 68 Archont 60 imène 50 Rode Panda 50 JasperJD 28 Batave 26 Pippeloen 22 Mr Soija 20 Sarah 20 Jaeger 19 Martiño 19 Stefenootje 12 Rivka* 11 Absinthe 11 Rationeel 10 N00dles 8 Kazet Nagorra 7 Lucky Luciano 7 Tink* 6 White Trash 6 Barabas 6 Dobermann 5 Neko* 5 Missy 5 Adser 4 Trimm Trabb 3 TopDrop 3 deadlock 3 Dingaantouwtje 2 Paranoide 2 Philosophy 1 Uice 1 lantaarnpaal 1 Toon topic & sluit venster |
Maarre fizzle, je kan mij er toch ook nog wel bijnemen, als een soort toyboy?
|
Ff weer met een groepje Denen Cod MW2 doen later
|
Je gaat die titel nog wel editen hoop ik :nono:
|
Citaat:
|
+4 pls.
|
Soijja edit ff ouwe..
|
:D(Y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooit zal ik de nieuwe Saai aanmaken :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stil maar panda!
|
Citaat:
Citaat:
|
zijn er forumbazen?:bloos:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ik snap het al :D (N) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan trouwens nog op stap gaan, maar daar heb ik geen zin in, best moe.. Ik heb wel zin in een leuk meisje, maarja, daarvoor moet ik weer op stap. En ik ben sowieso niet zovan de onenightstands.. dus dilemma en verveling. |
Citaat:
|
Ik heb een vaste vriend dus ik hoef me geen zorgen te maken over onenightstands (y)
|
Citaat:
|
Onenightstands zijn prima maar het duurt altijd zolang tot de smsconversatie stopt :o
|
Ik heb nooit een onenightstand gehad.
|
Citaat:
Wat ben ik toch een mietje/gentleman (streep weg wat van toepassing is) :facepalm: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.
|
Citaat:
|
Dat met TommY_ leek enigszins op een onenightstand. Behalve dat we geen seks hebben gehad. We hebben wel Lord of the Rings gekeken. Dat telt ook toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga je trouwens wel eens uit in Utrecht, Fizzle!? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ok ik heb een gedichtidee. In de vorm van een theepot. Maar hoe doe ik dat in word?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm bestaat wordart nog? Ooit was ik daar heel handig mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |