Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Mariah Carey (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=178290)

Pekay 05-08-2002 23:50

Mariah Carey

Hoi, van vinden jullie van mariah??

ik heb echt mega fan, heb al haar cd's enzow, hoewel ik vind dat ze na de cd butterfly echt achteruit is gegaan (n)

Ze kleedt zich veel te bloot, schreeuwt allen maar in haar nummers, en heeft allemaal nikka's in d'r clips (no offence, maar ik hou gewoon niet naar rap.)

wat jullie??

Mortischa 06-08-2002 00:31

mja been there done that :o

(heb 2 cd's een oude live cd een van de eerste geloof ik, en daydream, maar gelukkig ze zijn nie tvan mij maar van me vader ;) ....maar wat ze dan in mijn kamer doen....)

en nu kan ik dr echt niet meer uitstaan.. laatste van wat ik van dr mooi vond was dat nummer met whitney, maar dat komt omdat ik die maybe ooit met iemand zou zingen maar dat ging nie door...

nare man 06-08-2002 01:27

Laatste goede CD van Mariah was Daydream...daarna werd het een dertien-in-een-dozijnsletje, toen ze van die zogenaamde R&B-clips ging opnemen met negers...

)Vampje( 06-08-2002 12:03

Citaat:

Pekay schreef:
Hoi, van vinden jullie van mariah??

ik heb echt mega fan, heb al haar cd's enzow, hoewel ik vind dat ze na de cd butterfly echt achteruit is gegaan (n)

Ze kleedt zich veel te bloot, schreeuwt allen maar in haar nummers, en heeft allemaal nikka's in d'r clips (no offence, maar ik hou gewoon niet naar rap.)

wat jullie??

Ik hou ook niet naar rap :rolleyes: en ik vind Mariah Carey het goorste wijf in muziekland. Ik kots op haar en ik hoop dat ze snel nog eens een zelfmoordpoging doet en dat die dan wél lukt, slappe trut.

Sorry hoor.

PV 06-08-2002 12:14

t gaat toch om de muziek :confused: dan kijk je niet naar die clips eh..
ze heeft wel mooie nummers (without you b.v.)

Lager-Lout 06-08-2002 12:15

ik ben het helemaal met vampiria eens (y)
Thumbs up for you!

)Vampje( 06-08-2002 16:04

Dank u, dank u!! :)

Chelsea 06-08-2002 16:43

Citaat:

Vampiria schreef:
[B]
Ik hou ook niet naar rap :rolleyes:
laat dat mens ook een schrijffoutje maken :s

GUANO APES!! 06-08-2002 16:55

vind der helemaal nix
heb der ok nooit goed gevonde

Rhinus 06-08-2002 17:02

Ik vind er niet zo veel aan. Maar ze heeft wel mooie liedjes. Maar ik wil Mariah niet tevaak horen :)

a new noise schreef: IK WEET HET IK BEN IRRITANT!!!!!!

jnieuwelaar 06-08-2002 17:04

als je haar clips bekijkt denk je meteen dat dat de marketingstrategie is voor de verkoop van haar singles. Veel bloot, enzo (ze is absoluut niet lelijk, daar niet van). Maar als je daarnaast de nummers zet valt ze genadeloos door de mand.

Vroeger maakte ze nog kwaliteit momenteel is het meer kwalitiet. :D

)Vampje( 06-08-2002 17:44

Citaat:

Chelsea schreef:

laat dat mens ook een schrijffoutje maken :s

OK, OK... :D

Tony 06-08-2002 17:51

en dit is een serieus topic? eeem tjsa het zal technisch allemaal wel heel knap zangwerk zijn maar het is geschreven met verkopen als hoofddoel en daar ben ik toch nogal vies van. nee niet mijn ding. ik vind het klote

Loveyou2002 06-08-2002 18:43

Vroeger maakte ze mooie muziek nu is ze de grootste trut ever.
Die met whitney houston is mooi en die cover van phil collin en the fourth of july en dat was het dan wel.

R 06-08-2002 19:35

Face it
Rep is mode..

Hiphop is nog altijd underground (y)

Chelsea 07-08-2002 17:55

Citaat:

Vampiria schreef:
OK, OK... :D
(y) :)

Aurora 07-08-2002 20:49

Ik ben nog niemand tegengekomen aan wie ik een grotere hekel heb (n)

kaleidoscope 07-08-2002 21:05

Ik ben vroeger zo'n grote fan van haar geweest(oeh cemslut goes bsb and mariah carey :o)het nr. hero draai ik soms nog wel eens,heb het ooit een keer gezongen op school met een musical,maar buiten dat vind ik het gewoon een goed en mooi nr. :)

De laatste (paar?) cd's van haar heb ik niet meer gehoord,maar de nr's die ik op tv heb zien langsvliegen waren geen streling aan mn oor...

Danique 07-08-2002 21:11

ja vroeger wel veel mooie nummers gemaakt..
nu vind ik het maar eentonig en een beetje van hetzelfde.

Evergreen 07-08-2002 21:43

Kut met een grote K.

Mijn zus was er vroeger erg fan van, toen ze nog een verlegen meisje was en vooral soul-achtige muziek maakte (voor Without You dus). Toen vond ik het al vervelende muziek, maar kon ik het nog aanhoren. Daarna is ze helemaal los geslagen en is het écht een en al zooi geworden wat ze gemaakt heeft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.