![]() |
Wat heb je allemaal gekregen van Sinterklaas?
Pakjesavond is weer voorbij, dus vertel...
Wat heb je allemaal gekregen van Sinterklaas? Ik heb gekregen: Als surprise een duiker, met daarin de dvd van Harry Potter, een boek en waxinelichtjes Verder nog een boek 2 chocoladeletters Bloembollen 2 agenda's (tja, dat gebeurt soms, gelukkig bewaart Sinterklaas de bonnetjes altijd heel goed ;)) En een knuffelachtige mus En ik vind het superleuk allemaal! Ik kan oprecht zeggen: Danku, Sinterklaasje! |
Een eendenneus, een sjaal en een muts waaren toch wel mijn leukste cadeaus! (Y)
|
Een enorm airhockeyspel (maar dat was ook voor mijn broertjes/zusje), twee boeken, twee dvd's en twee (!) chocoladeletters.
|
een chocoladefondu en een theepot (die ik notabene zelf heb gekocht en teruggewonnen bij het sinterklaasspel).
|
Een boekje over de herkomst van Sinterklaas van Willem Koops en zijn vrienden, een speculaaspop en een boterstaaf (van mijn werk), en een chocoladeletter (van mijn vriend, al ben ik die nog niet tegengekomen sinds hij zei dat hij hem gekocht had).
|
CD van Muse! (the Resistance) <3
en nog wat dingetjes :3 |
2 bioscoop bonnen, chocoladeletter ofc en een 1006 pagina's dik boek (pilaren van de aarde)
|
Bij het sinterklaasspel heb iik gewonnen:
-een handdoek -een washandje en twee gastenzeepjes -een lekkere douchegel (past lekker bij elkaar :D) -een fijne grote kaars -een lief fotolijstje En met de lootjeskadootjes heb ik gekregen: -Een hele mooie lila-zilveren sjaal. Precies in het model waarin ik altijd sjaals krijg (ik heb vijf sjaals van dat model, dat vinden mensen mijn model blijkbaar :cool:). Heel mooi en lekker groot en warm. -Een paarse fleecedeken met witte stippen. Ik hou van fleecedekens! <3 Ik had er vijf en nu nog maar een omdat mijn moeder de andere vier heeft gejat bij de verhuizing. Maar nu heb ik er weer twee *O* En toen kwam ik thuis en toen was zwarte piet hier ook geweest. Ik heb een nieuwe oplader voor mijn ipod gekregen want de oude was kapot. :y *O* En verder nog een purechocoladeletter B. De B van Bizzle Bluffy. :cool: |
Een kookboek vol vega-gerechten
Een dvd van de Lama's Een heule mooie paraplu Een deegroller Een lolly met armbotten als stokje (inclusief handje) Frutsels die leuk/eetbaar zijn De Quest van december |
- cakevorm
- springvorm - kaarsen - kaarsendover - chocoladeletter - vaas - vetbollen voor vogels <3 - sleutelhanger ( klinkt heel suf, maar ik moest er een hebben voor mijn fietssleutel en vond dit kado het leukst van allen haha) Veel als ik het zo opschrijf! |
BIj lootjes:
-quicevorm -cd wende snijdrs -kookboekje met italiaanse gerechten Zonder lootjes: -boek God is gek -dwarsligger boek De geschiedenis van de liefde -nieuwe wijnglazen -luchtje -douchespul -nieuwe pannenlappen -kookboek 500 taarten en cakes -dvd Milk, met Sean Penn zoiets. |
- Dvd War and Peace <3
- Boek Rode Schoenen van Joanne Harris <3 - Kerstdingies - Chocoletter (de Z van Zus :facepalm: m'n vader koopt die dingen àltijd te laat, maar /care, want chocola is chocola) - 2 kookboeken, de ene met chocorecepten, maar ik heb geen oven, de ander met vegarecepten, maar die had ik al :( en eigenlijk hou ik ook niet zo van koken huhu - knopen :confused: To be honest: ik vond de kadootjes die ik heb weggegeven veel leuker :o:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |