![]() |
enquète tv-reclames
Enquete reclames:
hoi! Ik doe mijn profielwerkstuk over reclame, ik zou het heel fijn vinden als je dit even in wilt vullen, het kost niet veel tijd ! leeftijd?: hoevaak per dag/week/maand kijk jij tv? ...keer, per Hoelang kijk je dan tv? ... uur/minuten Wat doe je wanneer er reclame verschijnt op de tv? Zappen/ naar de wc/ drinken of eten pakken/ van alles behalve kijken naar de tv/ praten & kijken/lezen &kijken/ eten & kijken/anders... irriteer je je aan reclame? Ja, want/nee zo ja: aan wat voor reclame irriteer je je dan aan? heeft een reclame jou wel eens over gehaald tot aankoop? Ja, wat voor soort reclame was dat? /nee, want (ongeloof/product niet nodig...) Dankjewel ! =D |
1 keer per dag.
5-10 minuten. Het nieuws van 6 uur. Nederland 1 of 2 dus. Tegen die tijd staat de tv al uit. Mateloos. Nee. np. |
haha bedankt ! (Y)
|
Leeftijd? 24
hoevaak per dag/week/maand kijk jij tv? Ongeveer 4 keer, per week Hoelang kijk je dan tv? Als ik tv kijk is dat meestal van 20.30 tot 22.30 ofzo, dus 2 uur. Maar tussendoor kijk ik om 18.00 uur vaak ook nog wel het nieuws en Editie NL. Wat doe je wanneer er reclame verschijnt op de tv? Soms wacht ik rustig, maar meestal ga ik zappen, ga ik drinken halen, ga ik naar de wc of check ik even mijn mail. irriteer je je aan reclame? Nee, meestal niet. Ik kies er toch zelf voor om reclame te kijken, ik kan het ook weg zappen. Af en toe heb ik liever dat er niet zo veel reclame tussendoor zou komen, maar als ik de publieke zender kijk merk ik dat ik de reclame juist mis. Maar dan meer om tijd te hebben voor wc/drinken halen. heeft een reclame jou wel eens over gehaald tot aankoop? Niet direct, maar uiteindelijk ken je producten dankzij de reclame. Dus de volgende keer dat je in de winkel staat denk je een product al te kennen, dankzij de reclame. En dan is de kans ook groter dat ik dat product koop. |
leeftijd?: 22 hoevaak per dag/week/maand kijk jij tv? 7 keer, per week (elke dag) Hoelang kijk je dan tv? ongeveer 2 uur Wat doe je wanneer er reclame verschijnt op de tv? Eigenlijk alles wel wat hier onder staat. Ligt er maar net aan wat ik wil doen, en of ik bijvoorbeeld in de buurt van een pc ben of zo. Zappen/ naar de wc/ drinken of eten pakken/ van alles behalve kijken naar de tv/ praten & kijken/lezen &kijken/ eten & kijken/anders, computeren. irriteer je je aan reclame? Ja, want; het duurt soms echt te lang. Soms tot wel 6 a 7 min en dat irriteert. zo ja: aan wat voor reclame irriteer je je dan aan? Het maakt niet zo erg uit wat voor een reclame, gewoon reclame in het algemeen. Het duurt de lang. heeft een reclame jou wel eens over gehaald tot aankoop? Ja, wat voor soort reclame was dat? Ja vast wel, maar niet iets wat ik me kan herinneren. Daar zijn reclames toch voor, als je het product de volgende keer in de winkel ziet, dat je het dan wilt proberen, omdat je het kent van de reclame. |
Ik kijk ongeveer 1x p week tv. Maar ik kijk online televisie (uitzendinggemist e.d.), telt dat ook? Verder download ik mn series. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leeftijd?: 22
hoevaak per dag/week/maand kijk jij tv? 6 à 7 keer, per week Hoelang kijk je dan tv? 60 à 180 minuten Wat doe je wanneer er reclame verschijnt op de tv? Zappen/ naar de wc/ drinken of eten pakken/praten & kijken/lezen &kijken/ eten & kijken irriteer je je aan reclame? Soms, hangt van de reclame af en ook hoe lang het duurt, soms is er gewoon echt te veel reclame, dan heb je alle bovenstaande dingen al ruimschoots kunnen doen en is het nog altijd bezig heeft een reclame jou wel eens over gehaald tot aankoop? Ik geloof het niet. Onbewust misschien, wie weet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:15. |