![]() |
Duits leesboek 6VWO
Hallo,
Voor Duits moet ik een boek lezen en een verslag maken. Het verslag moet beoordeeld worden met een voldoende om eindexamen te mogen doen. Nu maak ik me over het verslag niet zo'n zorgen, maar ik lees wel graag een leuk boek:-p. De voorwaarden zijn: -Minimaal 150 bladzijden. -Schrijver moet Duits, Zwitsers of Oostenrijks zijn. Weet iemand misschien een leuk Duits boek wat makkelijk weg leest. (Alles behalve das Parfum, das Expiriment). Ik lees graag boeken over de 2de wereldoorlog, maar al jullie ideeën zijn welkom! Alvast bedankt, MaZeLe |
Mein Kampf
|
Wikipedia: Mein Kampf
Volgens wikipedia mag het boek in Nederland niet verhandeld worden, tevens is het niet verkrijgbaar bij bibliotheek Nijmegen of bij Bol.com |
Staat in pdf op internet, en Amazon verkoopt 'm wel...
|
hey.
ik moest voor duits ook een boek lezen en ik had Anna Eisblume gelezen die vond ik best leuk en het las makkelijk en snel weg en als je er een verslag over moet maken is dat ook makkelijk te doen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes |
Dit wordt er op Scholieren.com zoal ingestuurd door 6 vwo'ers voor duits:
http://www.scholieren.com/zoeken?zoe...rder=naam&fl=6 |
Voor staatsexamen duits mag ik maar een boek per tijdsperk uitkiezen, welke zijn dat precies?
|
faust 1 van goethe ; leest gemakkelijk, en w.s. vind je wel een uittrexel ergens, dan leest het supermakkelijk ;
enne - - er staat weinig text op 1 pagina, dat schiet lekker op _O_ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |