![]() |
opschudding
waarom houdt men zich zo verschrikkelijk bezig met dingen die ze niet aanstaan
'top 40 is klote' 'linking park is nep' dat bedoel ik je kan je toch ook beperken op de fronten die je wel aanspreken? als er een topic is over di'rect ofzo, is dat waarschijnlijk bedoeld voor mensen die dat leuk vinden, wie ben jij dan om nutteloos toe te voegen dat het fake is volgens mij zou de wereld een stuk minder vijandig zijn zonder al dat gezeik :) |
zeik niet zo!
:D :rolleyes: Je hebt ergens wel gelijk.. maar fora zijn ervoor om discussies te voeren, zodoende.. |
ok
|
mwa ik vind dat mensen zowel postief als negatief mogen reageren in topics
zeker als mensen komen met: wat vinden jullie van ..... ? maar een beetje beargumentatie word meestal wel op prijs gesteld |
Smaak beargumenteren is moeilijk. Dingen waar je niks van weet beargumenteren is ook moeilijk.
|
dingen waarvan je niks weet moet je niet in de mond nemen...
(niet te letterlijk nemen :P) smaak beargumenteren is te doen, zoiets van: ik vind het niet leuk, want combinatie van .... en ... past niet, en de zang gaat veel te hoog/laag, de teksten slaan nergens op...enz |
en veel mensen weten nix van muziek. ze vinden het mooi of niet.
en de mensen die het wel weten (vaak zelf muzikanten) vinden het of goed, of slecht, en dan nog mooi of niet mooi :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |