![]() |
Krolse poes wat nu?
Mijn kat (poes) is voor het eerste keer krols,
ze loopt de hele dag (en nacht >_<) te miauwen, en geeft kopjes aan alles wat los en vast zit.. rolt steeds over de grond.. enz. 'tis soms zo zielig om te zien maar vaak ook irri Ik weet niet echt hoe ik daar mee om moet gaan, can someone help me? Hebben jullie misschien tips om het miauwen te minderen, of kan dat gewoon niet :facepalm: ?? |
steriliseren
tenzij je heel graag kittens wil. |
Kan dat tijdens de periode dat ze krols is?
|
Nee, maar je kunt wel alvast je dierenarts bellen voor een afspraak voor over een paar weken als ze niet meer krols is. En in de tussentijd haar binnen houden. Anders zit je straks met een nest kittens. Ik weet niet hoe oud ze is maar als dit de eerste keer is dat ze krols is (ongeveer 6 mnd) is het ook heel slecht voor haar om een nest te krijgen.
Tip: zoek info op over het dier voordat je het aanschaft. |
Het beste is om haar te steriliseren tussen de krolse periodes in, dus ongeveer 3 maanden na deze krolsheid. Je kunt idd nu vast de dierenarts bellen voor een afspraak, reken op ongeveer 100 euro.
|
Hey guys, thanks for react!
mn kat is nu inmiddels al gesteriliseerd, :D en het probleem is gelukkig verholpen Tijdens haar periode, speelde ik zo vaak mogelijk met haar zodat ze minder miauwde.. Niet lang daarna werd ze moe en viel ze in slaap :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |