Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ex terug? :S (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1783266)

Whoop1991 08-12-2009 13:28

Ex terug? :S

Hallo allemaal,

Ik heb geen idee wat ik moet denken in deze situatie.

De vorige zomervakantie is het uitgegaan met die meid. Toen hebben we een paar maanden geen contact meer gehad (ze had ook een ander) en toen opeens kreeg ik een berichtje van haar een paar dagen geleden. Toen hebben we het ene berichtje na het andere berichtje verstuurd na elkaar. En een paar dagen later na het (intensieve) contact lijkt het net alsof ze 'of weinig tijd heeft' of 'geen zin heeft' (via msn gesproken..)

Stel ik wil haar terug dan snap ik het natuurlijk dat alles weer rustig opgebouwd moet worden en dat we niet zomaar opeens weer elke dag contact moet hebben met elkaar. Dus dat heb ik al besloten om rustiger aan te doen...

Maar wat moet ik denken? Wil ze mij terug, of wil iets anders? of niets?
Hebben jullie een advies wat te doen?? .... (ik zie haar in het echt niet zo vaak meer omdat we op verschillende scholen zitten) Misschien vragen voor een date (bios)? of een beetje een meer neutrale date (cabaretvoorstelling/musical?) Misschien is dat al zelfs te veel...

Graag hulp!;)

Lotte^^ 08-12-2009 13:30

destijds heeft zij jou laten zitten voor een ander, en nu is die andere weer weg, en komt ze terug bij jou?
of zie ik het verkeerd :P

Whoop1991 08-12-2009 13:38

Ze heeft mij idd laten zitten voor een ander.. Die ander is inmiddels weg ...

Maar ik zeg niet dat ze terug komt bij mij...(misschien wil ik dat wel.. maar misschien ook wel niet) Ik heb geen idee wat ik hier allemaal van moet denken. En ik probeer zoveel mogelijk ideeen een beetje te verzamelen.

En ik hoop dat jullie mij daarmee kunnen helpen.. Ik ben echt radeloos :S

Volk 08-12-2009 13:41

klinkt alsof je een soort backup bent. En dat als het weer aan zou gaan ze je weer net zo makkelijk laat vallen.

Whoop1991 08-12-2009 13:46

Misschien wel... wie weet... ik weet niet wat zij denkt... :S

Maar kunnen jullie hier een beetje uit opmaken wat ik in zo'n situatie moet of kan?

Lotte^^ 08-12-2009 13:56

ik zou het laten zitten. straks komt er weer iemand anders voorbij en laat ze jou weer zitten.

maarja als je het echt nog een keer wilt proberen zou ik gewoon iets simpels doen, bioscoop of ff naar de stad ofzo. of gewoon film kijken thuis.

Volk 08-12-2009 13:57

ik zou het rustig aankijken. Maar dat die jij volgens mij ook al. Verder heb ik helaas niet veel tips voor je. Behalve kijken, afwachten en proberen erachter te komen wat haar bedoelingen nou eigenlijk zijn. Ik weet het verder ook niet. Sorry.

Whoop1991 08-12-2009 14:02

Bedankt allebei!

Jaa rustig aan doen dat is sowieso het verstandigste wat ik kan doen lijkt mij...

Toch bedankt voor jullie tips!

Als er nog meer mensen zijn met tips... ;)

Reverend 08-12-2009 14:09

Citaat:

Whoop1991 schreef: (Bericht 29948775)
Ze heeft mij idd laten zitten voor een ander.. Die ander is inmiddels weg ...

lol.

Ik zou haar dan gewoon een keer ballen en vervolgens weer dumpen.

Tink* 08-12-2009 15:21

Ik zou het idd heel rustig aandoen. Als zij jou terugwil dan moet zij daar maar moeite voor gaan doen, aangezien zij ook degene die die jou dus heeft gedumpt.

MisSunshine 08-12-2009 16:03

Wanneer het mij zou overkomen zou ik zoiets hebben van :'als jij mij terug wilt, moet je maar je best doen en laten zien dat je wat voor mij over hebt'. Het dus vooral vanaf haar kant laten komen. Was zij gedumpt voor een ander of maakte die gozer het uit? Wanneer het laatste van toepassing is kan ik mij voorstellen dat ze ook meer een beeld heeft gekregen van hoe het is om gedumpt te worden. En nog belangrijker, toen ze jouw vriendin was he, ging ze vreemd? Of vond ze je niet "leuk genoeg meer"?

Whoop1991 08-12-2009 16:29

Jaah, maar daardoor kan ik haar wel mislopen...Misschien als ik het eerste stapje zet dat zij dan wat stappen daarna doet. Want ik wil haar wel terug, dat gevoel heb ik. Maar ik vraag me af of het nou gewoon opeens veel interesse was.. of dat ik er iets achter moet zoeken.

Dumpen vind ik weer zo'n hard woord.... dus ik hou het op uitmaken :P Ze had het uitgemaakt, omdat ze dacht dat ik niet om haar gaf :S een paar dagen (twee/drie) later ging ze met hem.. (ze ging dus niet vreemd, en dat weet ik zkr) en zij had het dus 5 dagen geleden uitgemaakt met hem. en ze had iets van 4 dagen geleden weer veel contact met me gezocht, en 2 dagen geleden praat ze weer vet weinig met me (en soms een beetje kort.. misschine omdat ze het druk had ofzo..) Maar het is in ieder gevaleen beetje moeilijk om te hoogte te krijgen van haar.

x-spekkie-x 08-12-2009 19:00

Daarom kan jij haar wel mislopen? Dat is alleen maar goed! Als zij geen moeite voor jou wil doen, dan wil je toch ook geen relatie met haar? Dat betekent dat je -als je weer een relatie met haar krijgt- ook weer zo aan de kant wordt geschoven voor een ander. Want voor jou hoeft ze toch geen moeite te doen.

Louis Armstrong 08-12-2009 20:16

Dude, seriously, dat mokkel dumpt je voor een ander, en jij hebt al weer hoop zodra ze weer wat laat horen? Heb jij je zelfrespect gedumpt, toen zij jou dumpte? Laat haar barsten.

Whoop1991 08-12-2009 20:18

Natuurlijk moet zij wel moeite voor me doen. Maar ik ben wel bereid zeg maar om de eerste stap te nemen.

---------------

@ Armstrong.. Doordat ik te weinig liet zien dat ik om haar gaf had zij het uit gemaakt. Een paar dagen later had ze echter met hem. Ik weet het..het klinkt.. raar maar het is ook mijn schuld dat het uitging.

Ohh trouwens.. we wijken een beetje af van men vraag, ik vraag niet of ik haar terug moet vragen of niet....maar wat zou je doen in de bovenstaande situatie als je haar wel terug zou willen? hebben jullie tips?

Whoop1991 10-12-2009 15:45

sluit en verwijder topic maar aub ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.