![]() |
hoe geef ik hem een 'handjob'
Nou euhm, die weekend ga ik bij mijn vriend slapen.
En nu wilde ik eens voor de verandering zélf het initatief nemen, Alleen ik ben nogal verlegen. We hebben al een paar keer seks gehad en heb hem ook weleens afgetrokken. maar volgen mij bakte ik er niet veel van..:| Kunne jullie me uitleggen hoe ik hem moet aftekken. Stap voor stap. en misschien ook tips geven. |
Ik denk dat HIJ je het beste de tips kan geven, want alleen hij weet wat hij precies lekker vindt bij het aftrekken, dat kunnen wij niet voor hem zeggen!
|
|
De meeste jongens zijn allang blij als jij er uit eigen initiatief aanzit, geloof ik, en vanaf dat punt kan hij je het zelf idd het beste uitleggen. Je doet gewoon iets, vraagt of dat lekker is of dat het harder of zachter moet of een andere beweging of wat dan ook... of laat hem zijn hand over jouw hand doen, dan kan hij het voordoen.
|
bedenk wel dat een handjob niet echt iets is waar we op zitten te wachten want dat kunnen we zelf ook en 10x beter. het is wel leuk hoor, en zeker beter dan niets, maar uiteindelijk blijft het voornamelijk een tease. als je je mond gebruikt doe je hem pas écht een lol.
|
Maak je niet druk geen enkele vrouw kan goed aftrekken. Daar zijn wij zelf veel beter in.
|
Mannen kunnen immers ook niet vingeren.
|
Nou dan liegt mijn lover tegen me.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of ik ben zelf gewoon heel slecht :( maar ik vind het dus fijner als mijn vriendin het doet :P (en niet alleen omdat ik lui ben). |
aftrekken is gewoon onderdeel van een blowjob of voorspel algemeen. dus echt van slap tot klaarkomen alleen aftrekken komt eigenlijk niet voor want relatief saai en dus zonde van de tijd want er zijn wel leukere dingen te bedenken die je met de combinatie erectie + vrouw kan doen
|
Dat kan ik niet ontkennen, een pijpbeurt bevalt me inderdaad veel beter (Y)
|
Maar ik kan me voorstellen dat ze het erg eng vindt om hem te pijpen? Dan is aftrekken toch een mooi opstapje. Als je eenmaal vertrouwd bent met zijn penis en gewend bent hem te zien en aan te raken, is pijpen ook makkelijker.
|
Ik heb wel vrouwen gekend die heel goed kunnen aftrekken anders.
Bovendien is pijpen helemaal niet per sé beter op elk moment. |
http://www.youtube.com/watch?v=mLfZD0l8WfM
Dit is ECHT een handig filmpje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
omg, lovely
|
hahaha fantastisch filmpje XD
|
Hoewel ik zelf wel béter kan vingeren, vind ik het toch fijner als hij het doet. Dus dat zal voor mannen ook wel zo kunnen zijn (dat ze het dus toch fijner vinden als hun vriendin het doet)?
Anyway, begin een beetje te strelen en vraag hem wat hij fijn vindt. De kans is groot dat niemand van ons jouw vriendje ooit heeft afgetrokken en hijzelf wrsch wel, dus hij weet het het beste :) |
ik vind het ook veel fijner als het gedaan wordt
praat met hem erover, want dat verschilt volgens mij van man tot man.. enige dat ik wel kan zeggen is dat je 'hem' best stevig mag vastpakken, niet dat slappe meisjesachtige gedoe;);) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36. |