![]() |
Plaats jezelf in een hokje :D
Hee allemaal,
Wij moeten een profielwerkstuk doen met school en dat gaat over jeugdculturen. we wilden eigenlijk een enquète (ofzo) houden, maar onze school is vrij klein..-O- dus vragen we jullie om hulp nou..de vraag: als het MOEST, waar zou jij jezelf dan indelen? dit vragen we, om hieruit te kunnen afleiden welke subcultuur nog het meest leeft tegenwoordig... comments/info/tips zijn altijd welkom.:) post je antwoord, of antwoord in de poll. - nozem - punk - house - hiphop - gothic - metalhead - emo - gabber - skinhead - alto - fashion victim |
Nozem.
Een plaatje bij iedere soort van wat jullie eronder verstaan zou wel leuk zijn. |
sowieso gabber:cool:
|
dan maar alto,
heb hierover vroeger op de middelbare hier ook een werkstuk over gemaakt , heb hem helaas niet meer :O |
Metalhead.
|
dan maar fashion victim
|
Ik weet 't niet zozeer.
Ik denk toch alto omdat ik 't niet zozeer in de extremen heb. Mijn 30 bandshirts niet meegerekend. |
|
Natuurlijk weet ik wel wat een nozem is, maar bij Fashion victim heb ik niet echt een beeld. En wat is het verschil tussen een gabber en een skinhead?
|
Je vergeet de nerds!!! :eek:
|
Is gabber te vergelijken met een Sjonnie? Zoals New Kids
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschilt een aantal gabbers zullen tegelijk ook wel skinhead zijn:O
|
Citaat:
En dat ben ik hihihi :") gewoon iemand die echt heel erg met kleding, mode, en al die shit bezig is. |
zat te twijfelen tussen punk en metalhead....
Maarja, toch meer een punker denk ik dan :P Maar dan dus wel een begin jaren 80 achtige punker :P een met grote idealen.... toen bestonden idealen nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen, ik ben niet in een hokje te plaatsen :O
|
House.
|
Tjappie
|
Ik mis teveel hokjes om mijzelf hier fatsoenlijk in te kunnen delen.
|
Waar is de kakker?
|
Waar is de nerd?
|
Waar is de hippie?
|
Citaat:
|
Geen van alle... Ik weet het niet... Girly vooral...
|
geen van allen,
een vriendin heeft voor mij gestemd, die zei hiphop, maar dat klopt echt niet *O* echt, geen van allen! er missen veels te veel hokjes dan. of ik ben niet in een hokje te drukken :bloos: |
waar is de slet?
haha ik heb maar voor gabber gekozen. |
Nerd, yup
|
Ik noem mezelf eum... 'Jonge Waver'? :D
|
Fashion victim: 6 - 20.69% :o
|
Waar ben ík?
|
Ik denk dat ik een emo ben omdat ik één lied van Greenday op mn iPod heb:facepalm:
|
alto
|
metalhead komt nog het dichtstbij
al kleed ik me vrij normaal stoner zou ook nog kunnen maar dat staat er niet bij(vooral omdat ik bekendsta als stoner op school vanwege mn wietkennis en kweek) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |