![]() |
Les van onderwijsassistent
Ik heb een vrij groot probleem...
Ik volg een studie (MBO-ICT), hier verwacht ik iets te leren, maar de vakken Engels en Nederlands worden gegeven door een "onderwijs assistent". En lessen zijn het echt niet, iedere les weer, is het onduidelijk wat we precies moeten doen, wanneer wat en hoe ingeleverd moet worden, en als we dat dan uiteindeljk weten, weten we niet of we het goed gemaakt hebben............... Als ik dit aankaart bij andere docenten of mijn trajectbegeleider (de directeur mag ik niet spreken) wordt ik genegeerd, terwijl ik toch "vrij luid" kan spreken. Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen, want alsmijn klasgenoten en ik nog langer "les" krijgen van deze persoon, zie ik het erg somber in voor deze twee vakken... Logje dat ik zelf bijhoud: http://www.laatstepcnieuws.nl/school...schoolinfo=mbo |
Onderwijsinspectie op de hoogte stellen? Go google :)
Of klacht mailen naar de klachtencomissie, of examencomissie, wat er ook is. Zij moeten hier naar goed naar kijken hun uitspraak kan je ook aanvechten bij een rechter en dergelijke publiciteit wil een school doorgaands niet. |
Het is ook het overwegen waard om iedereen die die lessen volgt te vragen of ze dit met je eens zijn, en je te steunen. Als jij namens 50 man spreekt, luistert men sneller dan wanneer het alleen over jou gaat.
|
De klas zal hierin zeker achter me staan, maar zij durven hier niets van te zeggen heb ik het idee. Onder elkaar spreken we erover, en dan zijn we het er allemaal over eens dat dit niet zo kan....
|
welkom op het mbo
|
Mijn school is niet aangesloten bij de klachtencommisie, ik moet de dlacht indienen bij mijn school zelf............ Is er misschien een andere instantie? of iets anders?
|
Citaat:
Wellicht kan je afspraak maken bij de decaan om de klacht aan te kaarten, zij staan vaak beter in de communicatie/contacten van school om je dus verder te helpen. Wel verstandig om dan handtekeningen te hebben van klasgenoten, anders krijgen ze de indruk van 'het ligt aan jou, niet aan de docent', het is immers 1 iemand die er over klaagt. Waarmee is iets mis, met die 1e of met die andere 24? Zal wel die 1e zijn. Zo word dan gedacht. Anders via schoolinspectie. Of maak een filmpje van hoe slecht het is, upload dit naar het internet, zorg dat het op geen stijl komt oid, en binnen NO TIME maakt je school maatregelen. |
Citaat:
|
ok, dan ga ik dat na de vakantie eens proberen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |