![]() |
Reistijd naar je Hogeschool
Hallo mede scholieren,
Hoelang duurt het ongeveer voordat jullie op school zijn aangekomen, dus vanaf het moment dat je in de bus/trein/tram stapt tot voor je school. Bij mij duurt het 1 uur en 15 minuten. Komt dat ongeveer overeen met de gemiddelde reistijd onder studenten? |
Ik fietste vroeger elke dag een half uur heen en een half uur terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Middelbare school is voor mij nu 5 minuten heen en 5 terug, op de fiets.
Universiteit zal wel een uurtje reistijd in gaan zitten, inclusief fietsen naar station en lopen/met de bus richting de faculteit. Maar dat is nog niet van toepassing. ;) |
Ik reis maximaal een kwartier tot een half uur met de fiets afhankelijk op welke faculteit ik college heb.
|
Ik reis van deur tot deur ongeveer 1,5 á 1,75 uur.
|
Citaat:
|
ik doe er ong een 1,1/4 uur over om op school te komen in groningen:S En met file soms wel 2 uur
|
Citaat:
|
Mijn reistijd naar de universiteit is ongeveer 2 uur.
|
Theorie:
25 minuten fietsen 25 minuten treinen 5 minuten wachten op bus 10 minuten buus ------------+ Dik uur Werkelijkheid 30 minuten fietsen Overstap niet halen door vertraagde stoptrein en maar 2 min foutmarge bij de NS -.-; Dan 15 minuten wachten op volgende trein Die doet er bijna 15 minuten langer over omdat het een stop trein is Bus gemist Bus daarna al vol met andere studenten Na 15 minuten dus pas een bus Bus doet er bijna 20 minuten over. --------------------------------------- 2 uur. |
Tussen de 5 minuten en 15 minuten fietsen, het hangt er vanaf in welk gebouw ik college heb.
|
20 min. met de auto
1 uur en 10 min. in de trein 15 min. fietsen In de praktijk komt dat neer op ong. 2 uur, waarvan de 1 uur en 10 minuten in de trein (gelukkig) zonder overstap is. |
Ongeveer 10 minuten fietsen
|
5 minuten lopen, over het algemeen. Ik woon op de Uithof.
Voordat ik op kamers ging: 10-20 minuten met de auto, of minstens vijf kwartier met het OV, met uitschieters tot wel 2,5 uur. |
Citaat:
|
Middelbare school: 10-15 minuten fietsen
Uni: 5 minuten fietsen |
Middelbare school: 10 minuten fietsen
Uni (woonde niet op kamers): 1.40u (fiets, bus, trein, bus) Hogeschool: 5 minuten fietsen (toen woonde ik inmiddels op mezelf) |
middelbare school: ongeveer half uur fietsen
uni: ongeveer 45 min, met tram, metro, tram en stukje lopen |
Ongeveer drie kwartier met de trein, metro en bus. :)
Is gemakkelijk te doen.. |
Even tellen:
7 minuten met de fiets 3 minuten wachten 10 minuten met de trein 12 minuten wachten 20 minuten met trein 15 minuten lopen Iets meer als 1 uur dus :) |
Nu (middelbare school) is het nog een half uur/drie kwartier met de bus en iets van 5 minuten fietsen.
Als ik (hopelijk) volgend jaar naar de hogeschool ga is het 5 minuten fietsen en dan +/- 5 kwartier tot anderhalf uur met de bus. |
ik fiets elke dag 3 kwartier heen en 3 kwartier terug in weer en wind :D maar ja ik zit nu nog op de middelbare school ;)
|
Middelbare school was hoogstens 5 minuutjes fietsen.
Hogeschool is vijf minuutjes fietsen, drie kwartier in de trein, één minuut met de metro en dan tien minuten tot een kwartier lopen. |
middelbare school 45 min (14 km)
eerste hbo 2 uur, half uur fietsen naar de bus, half uur in de bus, uur met de trein tweede hbo, uur fietsen (20 km) |
Uur fietsen 18 km.
Trein is 10 minuten + 30 minuten met HTM. |
met mijn auto, laten we zeggen, 5 minuten :)
anders is het 10-15 minuten met de fiets. |
Met openbaar vervoer (fiets of bus/trein/bus) ongeveer twee uur en met de auto ongeveer één uur.
|
Volgens mij ging ik 5 kwartier voor het college van huis weg.
En stage 7 kwartier. |
universiteit: hooguit 15 min fietsen
hbo nu: zou net iets meer dan een uur moeten zijn, maar de trein is altijd te laat en dan mis ik mijn bus en kom ik pas om 5 over 9 binnen :o Maar binnenkort hopelijk hooguit 15 min fietsen! |
Middelbare school 10 à 15 minuten, Uni ongeveer 20 minuten fietsen. Wel prima. (y)
|
een half uur met de bus
en dan nog 5min lopen dus 35 minuten |
Ik moest een uur reizen heen, terugweg kon in 3 kwartier door gunstigere overstap (of ook regelmatig 2 uur door het missen ervan)
|
naar mijn middelbare school fietste ik per dag zo'n 40 minuten heen en weer 40 minuten terug.
Naar de HBO reisde ik 1 uur en 40 minuten enkele reis. |
Middelbare school was een 1/2 uur heen en 1/2 uur terug
MBO: was 20 min heen en ook weer 20 min terug (met ov was het 30) HBO: oude locatie is het 15 min (met ov 25min) en de nieuwe locatie is nog steeds 15 min ongeveer op de fiets (en 30 / 35 min met ov). Dus ik ga het liefst op de fiets! Dat is voor mij veel sneller! |
10 a 15 minuten fietsen, 35 minuten met de bus en tien minuten lopen. Een klein uurtje meestal, met wachten niet mee geteld.
Als ik met de auto ga 20 minuten. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |