![]() |
Pleister opgegeten, wat nu??
Ik had mijn mijn hond een (hansaplast, gewoon zo'n rozebruine stoffen) pleister op een wond gedaan, maar nu trok ze die net van de wond af, en tot mijn verbazing at ze het pleister op!
Kan iemand me vertellen of ik nu een dierenarts in moet schakelen?? |
Ik denk dat het wel verstandig is om een dierenarts in te schakelen. er zitten een hoop bacterien op die pleister en dus kan je hond heel erg ziek worden. Dus het zou verstandig zijn. En een hond is ook niet echt instaat om een pleister te verteren. het zijn meer vleeseters, dus korte uitscheidingsstelsel.
|
Wat mijn hond al niet voor rare dingen heeft gegeten in z'n leven... :P
Dat hou je toch niet tegen bij honden, dat schijt hij vanzelf wel weer uit.. Volgens mij kan de dierenarts er ook vrij weinig aan doen, hooguit een laxeermiddel geven om het proces te versnellen :o |
Citaat:
|
Ik zou wel even zijn uitwerpselen checken om in de gaten te houden of ie er al uit is. Verder niet al te druk om maken, zolang de hond gewoon normaal doet.
|
Citaat:
|
Had de hond nou een pleister op? Dat is toch niet handig met al dat haar?
|
wat dr in gaat komt dr ook weer uit..
|
Het is allemaal goed gekomen hoor. :)
De pleister zat overigens bij de korte haartjes bij haar oog. Het was een kleine pleister. Het was even behelpen omdat ze haar ooglid had gescheurd. Erg vervelend en ze heeft daarvoor sowieso nog een dierenarts gezien. |
Citaat:
Is het niet handiger als de hond zo'n lampekap om heeft?:p |
Bwa, toen onze hond geopereerd was, hebben we die kap er snel afgehaald, hij liet de hele tijd zijn hoofd hangen, botste overal tegen en zag er nog ellendiger uit. Maar ik was dan wel een hele dag thuis bezig met op hem te letten en hem te verzorgen.
|
Als je eens wist wat mijn hond opeet, als ze de kans krijgt om bij de vuilniszak te komen :/
|
ik vind het wel een beetje vreemd dat de hond een pleister ophad, haha.
maar verder zou ik me geen zorgen maken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |