![]() |
Enquête AOW-leeftijd verhoging
Hallo iedereen!
Voor een schoolopdracht doe ik een enquete over hoe wij als Nederlanders kijken naar de AOW-leeftijd verhoging. Meedoen aan de enquete duurt maar een minuutje, en het wordt zeer gewaardeerd als je dit invult. Bedankt! Resultaten blijven uiteraard anoniem. http://www.makesurvey.net/cgi-bin/su...46D37CFDB0454A |
Ingevuld. Waarom moet je een baan hebben om die enquete in te vullen? Als dat een voorwaarde is voor betrouwbare onderzoeksresultaten is het niet zo handig om je enquete op een scholierenforum te zetten.
|
Ingevuld
Ik vind het wel grappig dat de enquete voor een tegenstander van een verhoging van de AOW leeftijd al zo is ingevuld dat deze bijna alleen maar op OK hoeft te klikken. :) En bedankt voor de bonusvraag. ;) |
crosssssspost
|
Ook ingevuld
Ik miste bij de bonusvraag nog oplossingen die NIET op de (toekomstige) AOW trekkers verhaald hoeft te worden, zoals minderen op nutteloze subsidies (bijvoorbeeld geld aan werkschuwenden, praatgroepen etc.) |
Ik miste de optie om aan te geven dat ik vind dat de verhoging lang niet ver genoeg gaat.
|
Done!
|
Ingevuld.
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Ingevuld.
|
Done
Politieke ideologie; links midden rechts? Citaat:
|
Gedoet
|
Citaat:
|
Beetje kort door de bocht om politieke voorkeuren te stellen in alleen links en rechts. Iemands mening over economische politiek hoeft helemaal niet overeen te komen met de andere thema's.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |