![]() |
Bestanden comprimeren in Winrar
Hallo,
Ik heb een heleboel bestanden die ik graag met Winrar zou comprimeren. De bestanden zijn nogal groot, ik wil dat ze in pakketten van 50 MB komen. Dus dat ik aan het eind van de rit een x aantal bestanden heb, die 50 MB per stuk zijn. Ik weet dat je de bestanden allemaal moet selecteren en dan ''toevoegen aan archief'' doet. Vervolgens staat er ''archief opsplitsen'', maar wat moet ik daar invullen? Caviamax |
Waarschijnlijk gewoon '50 MB'? Of als het in bytes moet: 50MB is 52428800 bytes (50x1024x1024).
|
Dank je. Ik ben het nu aan het proberen. Ik heb de waarde in bytes moeten opgeven.
|
Ik vraag mij af wat welke bestanden eenvoudiger te terug te halen is , wanneer een bestand in 1 archief of in gesplitte archief corrupt of verdwenen is.
|
Citaat:
|
Wat wil je precies doen? misschien zijn er nog wel andere oplossingen hiervoor.
|
Citaat:
|
Is het dan niet handiger gewoon alles op een cd/dvd/externe harde schijf te gooien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben hier thuis backups van het bedrijf in een brandvrije kast liggen.
Al ben ik benieuwt hoe brandvrij dat ding eigenlijk is. |
Citaat:
Want als je een systeem hebt, waarop je een ftp-server filezilla server installeert, met handleidingen zoals deze, kan iedereen zijn eigen "skydrive" servertje opzetten. En zonder extra andere applicaties bestanden erop plaatsen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |