![]() |
Maar deze saai niet! #768
*klavertje 4 in topic zet*
|
Omg Panda het is je gelukt! :eek: *staart kust*
|
Jaaaaaaaaaa yes fucking hell yeaaaaaah omg woehoei
|
gefeliciteerd!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gebruikersnaam Berichten
*Miekje* 57 Mean 38 Rivka* 35 Pippeloen 34 Batave 33 Kazet Nagorra 27 Jaeger 25 Archont 23 JasperJD 20 Barabas 20 Lucky Luciano 20 Rationeel 20 Tink* 18 Martiño 17 imène 17 Commendatore 17 deadlock 11 Rode Panda 11 Yukari-sensei 11 TopDrop 10 Swlabr 9 CrashAndBurn 9 Hanneke 5 Arachnia 4 Trimm Trabb 3 Missy 2 Sarah 1 Philosophy 1 Disturbedangel 1 N00dles 1 Neko* 1 :O:O:O Weltrusten! |
topik titel klopt niet maar care
|
Gz
|
ik heb alice in wonderland op dvd! met ook nederlandse audio!
*o* :) |
Kan die Alice dan niet opletten wat ze doet met haar lompe poten?
|
Wut:confused:
|
Maar feli Panda! You did it! *o*
|
Citaat:
|
Het is feeesttt voor pandaboy! :)
|
Citaat:
|
wow, gefeliciteerd Panda! :bloos:
|
nog maar 4 dagen school dan vakantie:cool:
|
En dan skiën*o*
|
Ik nog 5, waarvan 1 sportdag (brugklassers coachen bah) en 1 schoolfeest. snavonds
|
ik stop met scholieren.com
Stoppen moet je doen op je hoogtepunt. |
:|
|
Je moet minstens 50 saaitopics telaat zijn en dan die ene halen om op je hoogtepunt te komen ;)
|
Dat scheelt.
|
vier dagen school, een dag een wandeltocht met school. Tien kilometer, bij een graad of min 10.
|
Citaat:
|
of is jouw klas wel sportief en begint niet al na 1 km te zeuren dat ze moe zijn?:O
|
Citaat:
:P dat zal er wel niet van komen, de chicks hebben me nodig, jeweet. En waarschijnlijk ben ik ook een uur over mario aan het praten met een nerd uit mijn klas. :cool: |
House *O*
|
Citaat:
|
Citaat:
en in mijn klas zijn bijna alle chicks irritant en dan ook fucking irritant over de jongens niet te beginnen en om nou met die 3 aardige personen 3 uur (aangezien het waarschijnlijk toch met een tempo van 0 gaat:P) te moeten praten over hoe geweldig hun carnavals vereniging is zie ik ook weer niet zitten:o |
Pff twordt blokken terwijl mn zus kan genieten van de vakantie!!:mad:
Gaat ze me weer jaloers willen maken! 'Hé mama, zeg als het morgen schoon weer is he...kunne we dan naar zee ofzo? of naar anwterpen shoppen! ik heb nog winterschoenen nodig! en ahja ik ben betaald geweest voor de vorige maand! dan kunne we eens iets gaan eten! ik betaal! ojaaaaa ik ga vanavond een film kijken! ik heb afgesproken! kunt gij mij komen halen aan de kinepolis?.....' STOMME TRUTZUS:(:bloos: |
ik hoop dat ze nooit op dit forum terecht zal komen :o
|
Voor de duidelijkheid ik heb een kutklas:facepalm:
|
schoon weer?
|
= mooi weer
|
Tjaa belgen hea;p
|
Panda maakte een saaitopic?
Sluit en nieuwe pls, dit kan echt niet. |
Infinity zou wel een coole nick zijn:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OOOOOOOOOOOOOH JD, natuurlijk :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja in Vlaanderen zeggen we gewoon schoon weer :y
|
Citaat:
Mooi plekje (y) Ik ga daar soms op terras na het shoppen in de zomer <33 heeel gezellig!:cool: |
Citaat:
|
Citaat:
oja je boomschors met lichtjes! Ik vond het heel mooi (y) |
:bloos: jeej
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17. |