Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   omg-.- (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1784126)

yahreally 14-12-2009 19:01

omg-.-

Hey iedereen,
vandaag zat ik op school met een vriend in de kantine. Even later komt er een meisje naast me zitten die bij mij in de klas zit, die ik best wel mooi vind... probleem was, ik begon te blozen en om het niet te laten merken keek ik de andere kant op...helaas zag mijn vriend dit. Toen zij eindelijk wegging, begon mn vriend het tegen anderen te zeggen dat ik 'verliefd' was...
en serieus, ik wil echt niet dat dit bekend word op de rest van mn school...weet iemand iets? -.-'

DmCraanen 14-12-2009 19:26

Hoe oud ben je...? het is toch geen schande dat je een meisje leuk vind?
Vind het gedrag van je vriend nogal groep 5 basisschool. Trek je niet zoveel aan van die types. Als je haar leuk vindt heb je vast niet meer kans door je op de achtergrond te houden omdat je 'vriendjes' vervelend doen.

cenerentola 14-12-2009 22:49

Dat een vriend van jou jouw geheimen doorvertelt, zegt meer over hem dan over jou. Dat zullen andere mensen ook wel inzien, wat dat betreft, maak jij een betere indruk dan je vriend. Wat je moet doen? Je vriend vertellen dat zijn gedrag ongepast is en niet gewaardeerd wordt.

Reverend 14-12-2009 22:52

Je moet gewoon cool als fonzie blijven en zeggen dat hij onzin praat.

N00dles 15-12-2009 01:56

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29975025)
Je moet gewoon cool als fonzie blijven en zeggen dat hij onzin praat. haar telefoonnummer vragen

Lorelei 15-12-2009 10:33

Ach, hij heeft het moeilijke gedeelte al voor je opgelost. Zij weet nu in ieder geval wel hoe jij je voelt. (y)

Batave 15-12-2009 11:06

Citaat:

grl schreef: (Bericht 29975899)
Ach, hij heeft het moeilijke gedeelte al voor je opgelost. Zij weet nu in ieder geval wel hoe jij je voelt. (y)

:y

Anoniemmeisje. 15-12-2009 14:43

Flauw van je vriend, doe gewoon net of je je er niks van aantrekt.
En praat even met je vriend, dat hij niet alles hoeft door te vertellen.

KeBoy 15-12-2009 15:26

Heb precies hetzelfde meegemaakt, ik vertelde een goede vriendin dat ik verliefd was op de beste vriendin van haar... Ze vond het helemaal niet erg, en plots hoor ik de week erop dat ze het in L.O. heeft gezegd in de meisjeskleedkamer tegen iedereen van de klas, en dat ze er een schande over maakte. Gelukkig is mijn klas wel van volwassen niveau, maar toch deed het me pijn om te weten dat je je vrienden al niet meer kan vertrouwen.

Romano 15-12-2009 18:21

Gelukkig doen ze op mijn school daar niet zo moeilijk over en hebben we het gewoon openbaar over welke meisjes we wel leuk/knap vinden.

evil inside 15-12-2009 19:21

als ie zegt, vind je haar leuk?
pak jij je zonnebril en zegt op een groovey manier: YEAAHHHH.

naja als iemand mij vraagt zeg ik ALTIJD ja.
op gegeven moment stoppen ze vanzelf en de vrouwtjes vinden het alleen maar mooi:P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.