![]() |
Zwanger.?
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik moet vandaag beginnen met de pil. maar heb hem nog niet ingenomen. Ik moet hem vanvond rond 10 uur innemen. Mijn vriend is wel in mij klaargekomen. Ik weet niet of je daardoor zwanger kan worden? Groetjes..:p |
begin je vandaag gewoon met een nieuwe strip? dus dat dit de stopweek was?
of begin je gewoon helemaal met de pil? bij de laatste kan je zwanger zijn ja. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En ik weet het. maar ik was het helemaal vergeten:( Xxx. |
Je was vergeten dat je als vrouw zwanger kan worden..?
edit: wil niet lullig doen hoor - gewoon verbaasd. hoop uiteraard dat alles goed is :) zwanger worden is toch maar een kleine kans ookal gebruik je geen voorbehoedsmiddelen (maar blijf die wel gebruiken :P) |
nou als je dat vandaag hebt gedaan, zou ik morgenochtend om 8 uur bij de drogist/apotheek staan voor een MAP
|
Citaat:
|
als je op de eerste dag dat je ongesteld bent de eerste pil neemt, is ie toch meteen veilig?
|
Citaat:
|
|
Mar kan je dan zwanger worden?
Ja of nee?:| |
godsamme
|
:facepalm:
|
Citaat:
|
je kunt altijd zwanger worden
|
ik heb weleens een verhaal gehoord over mensen die absoluut geen kinderen wilden. en toen werd de vrouw toch zwanger. maar omdat ze niet nog een kind wilden, hebben ze de man laten steriliseren. vervolgens werd ze nog een keer zwanger. hebben ze de vrouw laten steriliseren. waarna ze tenslotte nog een derde kind kregen.
|
Citaat:
Maar het is wel erg dat je dat na een halfjaar blijkbaar nog niet eens weet. Ga de bijsluiter eens doorlezen, daar staat heel veel nuttige informatie in :). Of maak een afspraak met je huisarts om te vragen of die kan uitleggen hoe de pil eigenlijk werkt. |
voor de duidelijkheid: in de stopweek van je pilstrip kun je NIET zwanger worden.
en ten tweede: vragen over de pil en zwangerschap horen op lichaam en gezondheid in het grote pil topic. Mocht je nog meer informatie willen hebben over de pil en hoe het werkt ben je daar meer dan welkom om je vragen te posten. deze topic gaat dicht nu. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:29. |