![]() |
Naakt voor de cam
Hoi,
wie zat er wel al eens naakt voor de cam en zou je het opnieuw doen.. Waarom zou je het doen en wat deed je wel eens voor de ander als je er al eens naakt achter zat.. Of ben je wel eens van zin het te proberen? |
IRL lijkt me chiller
|
moet de cam ook persee aan hebben gestaan?
|
Citaat:
|
hoezo vraag je het je af? :P
en kheb het ene keer gedaan alleen eht was zeg maar online strip poker was wel leuk xD de eerste keer wou ze neit helemaal naakt , maar jah ik verloor tog dus maakt neit uit :P tis leuker dan mensen denken , heel veel mensen denken dat het niks aan is amar is fucking melug :p en zeg maar webcam sex nog nooit gedaan maar lijkt me wel grappig =P owh edit: als ik weet dat het zo leuk was als de vorige keer zouk eht zeker nog wel een keertje doen :P |
Nee, Nee, Nee, Nee....En nog eens Nee.....Zo onpersoonlijk....Bah!
|
-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:facepalm:
|
die ':facepalm:'is misschien wel op zijn plek, maar ff OT:
cammen lijkt me echt helemaal niks, zie me het ook nooit doen:n |
Citaat:
|
nooit ; in natura, als je iemand heel goed kent, is wat anders ; en dan maar gelijk op_O_
|
zou ik echt niet doen hoor. voor je het weet sta je op lolagirls!
|
^ Het hoeft niet per se een vreemde te zijn.
Ligt aan de situatie. Vriendin op afstand, geile meiden die zich bezatten in een andere stad etc. Allemaal dingen waardoor je jezelf soms opeens zonder shirt ziet of, nog beter, hen tikkertje ziet spelen in veel te zomerse kleding voor dit jaargetijde. |
Citaat:
|
heb 't welles gedaan met goede vriend van mij om te kijken hoe dat zou zijn.
Ja zo doe je nog eens wat met je vrienden.. Maarr vond er niet zo veel spannends aan eigenlijk. ik had niet echt et gevoel dat er iemand aan 't mee kijken was. en echt spannend om een ander zich te zien aftrekken op een beeldschermpje vind ik ook niet echt spannend. zou het niet nog een keer doen. |
heb het gedaan bij een goede vriendin.
zei vroeg het om te doen. en toen is zei haarzelf gaan vingere. best wel geil als je trekt:P zou het nog wel een x doen. dus....:P ltr |
Weleens gedaan, omdat ze me niet geloofde qua maat:D
heb er verder geen problemen mee, zelfs al zetten ze het op internet (zolang mijn hoofd er niet opstaat;)) |
gedaan (zo vaak....) zou zo weer doen:P
|
nooit gedaan, ga het ook niet doen ook.
niet dat ik het naakt voor de cam staan zo erg vind (als je vriendin ofzo kijkt) maar ze/hij kan natuurlijk ook iemand buiten het beeld hebben staan waarvan jij niet wild dat hij het ziet |
2x gedaan, zou het zo weer doen.
|
nope geen webcam,
En ik zou veel te bang zijn dat iemand het op internet zet. En ik vind er ook niets aan. Doe mij maar mijn vriend in real life! |
Ja hoor, is best leuk. IRL is beter maar als je een keer niet gaat stappen op zaterdagavond, is het een leuke bezigheid.
|
Jawel hoor,maar ik ga dus niet naakt voor de cam als die ander haar cam niet aanheeft.Sexcammen is best wel fijn,maar kan niet op tegen the real thing natruurlijk.
|
Dat is echt zielig sorry:evil:
|
Ik zou het graag proberen, het zou interessant zijn om iemand op de webcam te ontmoeten om dat soort dingen te doen. Ik heb verschillende meisjes ontmoet op chatsexocam.com/nl/ en ik vond het geweldig, ik raad het ten zeerste aan om een ervaring als deze te hebben
|
8 jaar oude topics altijd gezellig
|
Heb mijn pc met xp afgestoft
|
2010 voelt als de dag van gisteren tho
|
Ja al een keer gedaan met men beste vriend hij wou de maat ni geloven en ik de zijne ni
Maar zou het zo nog een keer doen met goeie vrienden toch |
Ik heb 1 keertje gedaan, wel zonder hoofd hoor
|
Paar keer gedaan
|
Iedere keer als ik in een dergelijk topic een reactie plaats dan duurt het niet langer dan een dag voordat m'n inbox vol zit met vieze verzoeken van hitsige puberjongetjes.
|
En toch weer een reactie geplaatst. :D
Ze weten je te vinden blijkbaar, ik heb nergens last van gelukkig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja heb het al gedaan heb ook al aan cam fappen gedaan gewoon doe zie dat ze je hooft niet zien en dan is er geen probleem is super geil ervaring
|
Zo vaak gedaan en vind het oprecht best leuk. Altijd op de camroulette sites die daarvoor bedoeld zijn: chatrandom, gaypage, afreechat etc.
Wel zitten er soms echt bejaarden tuss en en verpest de stemming wel heel erg. :/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |