![]() |
Saailent night, holy night #772
*O*
Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen! Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 772! |
*o*
|
Had ik nu zonder te weten de 499 gepakt! Damn! Had ik maar opgelet.
|
:bloos: @ deadlock en barabas
|
*O*
|
en we spammen verder!
Weet iemand hier zeker of ik de kerstkaart voor mijn franse schoonouders kan ondertekenen met 'je t'embrasse'? |
Citaat:
|
De openingspost uit die goeie ouwe DK-tijd komt zo.
|
@ Fizzle: ik weet het niet, daarvoor heb ik te weinig opgelet bij Frans.
|
Ja ik ook :bloos:
|
Maar onze leraar leerde ons sowieso alleen maar 'Je t'embrasse dans le petit jardin' en 'Je t'aime tellement' en 'un bisou' en meer dingen die je niet tegen je baas of je schoonvader moet zeggen.
|
Toch maar verdergaan op mijn iPod:P
|
Hmm, lekker een glaasje wodka voor het slapengaan.
|
Waarom heb ik altijd honger? :mad:
|
Totaal aantal berichten: 501 (huh?)
fizzle-fluffy 60 JasperJD 48 imène 46 Sarah 44 Batave 35 Martiño 33 Rivka* 27 Jaeger 26 *Miekje* 18 Rationeel 17 Kazet Nagorra 16 Mean 14 deadlock 14 Barabas 12 Pippeloen 11 Rode Panda 11 Archont 10 Commendatore 10 Arachnia 9 Absinthe 9 Neko* 6 Stefenootje 6 White Trash 4 Uice 4 Biertank 52 3 TopDrop 2 Dark Phoenix 2 Tink* 1 N00dles 1 Vlindertje 1 Lucky Luciano 1 |
LL en ik zijn een jaar en 2 maanden bij elkaar. :cool:
|
het is altijd 501 want incl. openingspost!
Ik heb het topic gewonnen *O* |
Raphael en ik zijn 2 jaar en 6 maanden bij elkaar :cool:
|
Fizzle, je t'embrasse klinkt een beetje raar. Ik zou gewoon een kerstwens schrijven en dan er onder kusjes/groeten en dat is meer 'bisous'.
En Archont, ik werk al twee avonden achter elkaar van 5 tot 9 en ik vergeet iedere keer iets in huis te halen. De AH is wel tot 10 uur open maar daar loop ik dan gewoon voorbij omdat ik op dat moment geen honger heb. Zodra ik de kou thuis heb verwerkt komt het pas :o |
Citaat:
|
Noez 2de:(
|
Mijn langste relatie was 2 maanden:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn langste relatie was 6 maanden, en we hadden geen seks.
Dus. :| Wat zeg ik nu toch allemaal weer. |
alweeeeeeer top3?????? dat kan toch ni:(
|
Citaat:
Ik win. |
@ Minke: tijdens mijn eerste relatie duurde het wel anderhalf jaar voordat we seks hadden en ik durfde hoor. :o :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh fizzle! als je relatie niet echt heeeel persoonlijk is doe dan gewoon amicalement ofzo
|
Seks is nogal overrated.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, even serieus; ik denk dat het wel een teken was dat er íets niet klopte aan onze relatie dat we geen seks hadden... is toch wel een fijn onderdeel van, zeg maar. |
why pm? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat het bij mij ook teringlang zal duren:O
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof ik het leuk vind om al die smerige details van heteroseks te lezen. |