![]() |
Wat vinden jullie eigenlijk van...
Paul Simon
en dan de artiest he? niet ik :D |
Ik vinnet een aardige knaap
|
m'n moeder heeft ergens een cd van simon & garfunkel liggen, die vind ik heel goed...
|
Graceland vind ik erg goed, verder ken ik niet veel van zijn werk. Behalve dan zijn werk samen met Art Garfunkel
|
simon & garfunkel is wel grappig
|
simon&garfunkel vind ik goed
en dat ene nummer van hem solo, met in die clip die ene acteur (*vaagheid*) is ook wel lache. verder ken ik geen solo werk van hem |
Citaat:
|
eeh welk nummer had i kook alweer van paul simon.. iets van met bob dylan live :D die was koel, simon and garfunkel zijn ook koel :) the boxer en me and julio by the schoolyard enzo :D (me first ole olee)
|
*heb hier ook wel een cd liggen... draai ik soms wel.. wat d'r dus op wijst dat ik het wel mooi vind ;)
|
Ik heb ronduit een hekel aan Graceland. Ik vind er eerlijk gezegd niet zoveel aan. Het mist een beetje pit naar mijn mening.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus jij bent de supplier van al die ellende ik kan t ook, alleen hebker geen photoshop voor nodig :) |
Ik ken alleen: "Sound of silence"(??) maar dat is met die andere knaap Art Garfunkel. Die is mooi.
|
Citaat:
|
is m'n pa helemaal fan van dus ik krijg 't vaak te horen. Tis een erg goeie zanger
|
Paul Simon solo ken ik niet.. maar Simon & Garfunkel vind ik wel erg goed.. (heb toevallig hun ceedeetje naast me liggen) .. is ultieme ontspanningsmuziek.
eXo recommends I Am A Rock 59th Bridge Song El Condor Pasa Scarborough Fair The Boxer ! The Sound Of Silence ! Hazy Shade Of Winter Cecilia |
kheb twee cd's van simon and garfunkel, nog nooit echt verder geluisterd dan bridge over troubled water en sound of silence, wat topnr's zijn.
nja, kga ze dus nog es een keertje helemaal beluisteren. kzag een stukje concert van paul simon op rtl4 ofzow, maar 't kon me niet echt boeien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |