Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe voel je of liefde wederzijds is? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=178443)

Benfatto 06-08-2002 09:47

hoe voel je of liefde wederzijds is?

help :o

Lethalis 06-08-2002 09:58

Telepathie :p / :(

Passenger 06-08-2002 10:02

euh.. ja, hoe voel je of iets warm of koud is?
nou, zo ongeveer dus :)

Benfatto 06-08-2002 10:05

Citaat:

******** schreef:
Telepathie :p / :(
ja eigenlijk is dit wel een hele moeilijke vraag:D
en telepathie zou wel kunnen helpen maar zij is niet telepathisch:p

Passenger 06-08-2002 10:06

Citaat:

FEYENOORDvakX schreef:

ja eigenlijk is dit wel een hele moeilijke vraag:D
en telepathie zou wel kunnen helpen maar zij is niet telepathisch:p

als je het allebei voelt is het toch ook geen probleem dat zij niet telepatisch is? :)

Benfatto 06-08-2002 10:15

Citaat:

Tu-Tone schreef:

als je het allebei voelt is het toch ook geen probleem dat zij niet telepatisch is? :)

kap die onzin nou:D

Passenger 06-08-2002 10:20

Citaat:

FEYENOORDvakX schreef:

kap die onzin nou:D

nou, zoveel onzin is het niet hoor :) over dat warm/koud meende ik serieus... het is hetzelfde als een meisje leuk vindt, en je zoent voor het eerst met dr... vantevoren denk je: Fuck, hoe weet ik nou wanneer dat moment komt? En op het moment zelf denk je er niet bij na, dan weet je dat het het juiste moment is...

tenminste, zo werkt het bij mij :)

Benfatto 06-08-2002 10:31

ja ik denk dat ik gewoon een beetje zenuwachtig ben, en gewoon ff moet wachten, xie haar morgen weer:o:)

*blue angel* 06-08-2002 11:32

afwachten
als ze bij je blijft weet je 't

of ben je nog geen koppel?

*blue*

BELLEKE 06-08-2002 12:18

hmmm dat voel je gewoon... de kriebels die je voelt... het oogcontact, het omgaan met elkaar... de blik... alles
x :)

nare man 06-08-2002 14:10

Kan op zoveel manieren duidelijk gemaakt worden. 'Aanvoelen' hoewel dat een vaag criterium is...door een mededeling, noem maar op...

highlight 06-08-2002 19:54

als zij (ook) dingen voor je over heeft, het zeggen, idd aanvoelen door de dingen die ze doet..

Benfatto 07-08-2002 09:49

ik denk dat ik het haar anders gewoon rechtstreeks ga vragen:) of weet iemand hier nog een leukere manier om het duidelijk te maken?:)

lady_x 07-08-2002 10:19

Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen. ;)

Benfatto 07-08-2002 21:40

Citaat:

lady_x schreef:
Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen. ;)
uiteraard...
kheb alleen te weinig lef als ik niet aangeschoten ben:D

Severus 07-08-2002 22:14

Citaat:

BELLEKE schreef:
hmmm dat voel je gewoon... de kriebels die je voelt... het oogcontact, het omgaan met elkaar... de blik... alles
x :)

Agree! :)

Citaat:

lady_x schreef:
Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen.
*zucht* Romantisch..... Als ik mij in die positie voorstel met iemand waar ik wel mee in die positie zou willen zijn (;)), weet ik al meteen dat ik zou terugzoenen. Ik ben al verloren zodra hij me diep in de ogen kijkt..... *zucht* :o :D

Ripper

a new noise 08-08-2002 01:29

er is ook zoiets als een mond
om mee te PRATEN

lady_x 08-08-2002 10:54

Citaat:

a new noise schreef:
er is ook zoiets als een mond
om mee te PRATEN

Zou jij aan een meid die je wel leuk vindt vragen: hee ik ben verliefd op jou, ben jij ook verliefd op mij?
Hmm ik toch niet alleszins, ik zou het proberen met een simpele kus :)

)Vampje( 08-08-2002 12:15

Iemand moet ook laten blijken dat hij/zij om je geeft, door woorden en daden. Alleen door te zeggen "ik hou van je", en dat tien keer per dag, laat je niet per se blijken dat je ook daadwerkelijk om iemand geeft. Alleen als je het ook echt meent, en het met gevoel zegt, heeft het betekenis.
Dag en nacht voor iemand klaarstaan, luisteren naar elkaars problemen, troost bieden; daarmee geef je veel meer te kennen hoe dol je op iemand bent. Ik geef toe: zelf luister ik ook niet altijd als mijn vriend problemen heeft of zich niet fijn voelt. Ik ben te snel afgeleid, heel fout. Dat neem ik mezelf ook heel erg kwalijk.
Toch zou ik mijn leven voor hem geven, en dat laat ik ook blijken door heel veel te knuffelen en door het hem heel vaak te zeggen. Hij moet eens leren inzien dat hij de vent van mijn leven is, verdorie!! :mad: :)

marlies 09-08-2002 18:17

de manier waarop hij/ zij naar je kijkt. Als die blik heel afhankelijk en vol bewondering is, dan merk je dat diegene net zo veel voor je voelt als jij. (of meer natuurlijk als jij niet zo gek op diegene bent)

the_conquer 10-08-2002 10:00

Gewoon met haar praten, wat dichterbij komen enzo, kijken hoe ze reageerd en op het juiste moment een zoen geven. Kans dat ze dan weigerd is minimaal. het is gewoon een actie reactie spelletje, je moet gewoon kijken hoe zij reageerd. Ga jij dichterbij neemt zij dan afstand of niet, als jij der aanraakt, trekt zij zich dan terug of blijft ze effe staan enzo en soms zoent zij jouw, dat gebeurd ook wel eens :). Bovendien kun je het letterlijk van haar aflezen of zij geinterseerd is in jouw. Klinkt gek maar let voor de grap eens goed op haar houding en wat ze doet als jij in de buurt bent. Daar kun je ook een hoop informatie mee krijgen.
Het is gewoon wagen, want als je niks doen, dan is een andere jongen je voor. Is mij ook wel eens overkomen.

Gewoon eropafgaan en op het juite moment een dikke zoen geven. Niet meteen, maar wachten op het juiste moment. anders loop je kans dat je haar afschrikt.

MAar heel veel succes en laat effe weten of het gelukt is.

May the force be with you

the conquer

AtHell 10-08-2002 10:30

Citaat:

lady_x schreef:

Zou jij aan een meid die je wel leuk vindt vragen: hee ik ben verliefd op jou, ben jij ook verliefd op mij?
Hmm ik toch niet alleszins, ik zou het proberen met een simpele kus :)

dr op afstappen en dan uit je je gevoelens voor haar op een mooie manier uiten waardoor zij zich gewaardeerd voelt en op dr gemak en beseft dat ze jou ook wel ziet zitten, over het algemeen werkt het wel als je gewoon zegt:

NEUKEN?! :p :D

L-ke 11-08-2002 16:40

Ik denk ook dat je het op één of andere manier gewoon voelt.

De manier waarop je met elkaar omgaat, de manier waarop je elkaar aankijkt, de kriebels in de buik, toevallige aanrakingen, glimlach, als je merkt dat je plotseling meer tijd met elkaar doorbrengt....
Het zit gewoon in die kleine dingen denk ik.

Hmm, wat mis ik dat gevoel... :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32.