![]() |
bi-seksueel of homo seksueel
Hallo ik ben bi sexueel wat zijn jullie ? en wat voor ervaring hebben jullie ermee? kom je er vooruit of niet ? weten je ouders het al?
|
Ik ben gewoon hetero, maar als je het bent gewoon eerlijk zijn anders krop je alles op en dat is niet goed.
Succes (Y) |
vragen over geaardheid kunnen beter naar L&R.
|
Ik ben heteroseksueel. ik heb er goede ervaringen mee. ik kom er gewoon voor uit en mijn ouders hebben het volgens mij altijd al geweten.
|
Ik weet 't nog niet precies.. :bloos:
|
Ik ben hetero. Nooit interesse gehad in mannen. Mijn ouders vinden het prima, hoewel zo'n vrouw in het gezin wel wennen is voor hen :P
|
Ik ben hetero maar sluit niets uit :o
|
Homoseksueel, prima ervaringen, ik kom er voor uit, ouders vinden het ook prima.
Offtopic: mag de titel even door de spellcheck? :o |
Hetero, heb ik ook nooit m'n twijfels over gehad eigenlijk.
|
Ik ben heteroseksueel, heb daar goede ervaringen mee, ik kom er openlijk voor uit en mijn ouders weten het sinds mijn vijftiende.
|
Heteroseksueel, as far as I know. Maar je weet het nooit, he? Dus ik sluit niets uit. Tot nu toe nooit gevoelens gehad voor een vrouw.
|
Ik ben hetero en doe altijd handjeklap met mijn pa als ik weer eens chickie thuisbreng!
|
Homoseksueel. Geen negatieve ervaringen mee. Ouders/vrienden/familie allemaal positief gereageerd.
|
Citaat:
OT: Hetero, mijn moeder doet altijd zo moederlijk zodra ik met iemand thuis kom. :o Daarbij komt vind ik mannen ook niet aantrekkelijk, dus ik zie mezelf niet snel bi-seksueel worden. |
Hetero, Geen negatieve ervaringen mee, openlijk voor uit gekomen, familie/vrienden reageerden positief (behalve dan de broer van me ex toen ik met dat meisje had:D)
|
biseksueel. definately.. jongens zijn leuk, maar meiden zijn gewoon een stuk sexier.
|
ik ben bi sexueel en mijn ouders weten het niet
|
ik ben lesbisch, mijn omgeving weet het. Qua reacties wisselt het soms maar de mensen waar ik het meest omgeef hebben allemaal heel positief gereageerd.
|
Ik ben biseksueel denk ik. M'n vriendinnen reageerde positief, m'n beste vriendin reageerde met een 'ja ik dacht wel zoiets' dus ja. En tegen m'n ouders heb ik het niet gezegd, maar als ik een vriendin krijg ofzo dan vertel ik het wel gewoon ze zullen er niet moeilijk over doen.
|
Citaat:
Hetero, maar genoeg kansen gehad om één en ander te bevestigen, en die af en toe ook benut. Niemand had er problemen mee, al reageren de rechtenballo's in mijn vrienden-/kennissenkring er meestal wel wat moeizamer op. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |