![]() |
L&R meeting: idee?
'lo,
Ik had het beloofd in het fototopic, dus bij dezen een meetingtopic! Eerst maar eens een check of we er allemaal zin in hebben, dus gelieve de poll te beantwoorden. :) Hieronder kunnen we dan bediscussiëren welke stad het mag zijn en wanneer ongeveer. Zoals ik al zei, mijn huis stel ik beschikbaar als optie. Dan sleur ik er meteen sujetten als Mephisto, Zao, Tigerly, Whappy, MarvinMys en nog wat anderen bij en maken we er bij mij gewoon een soortement van feest van. Oh, en als een forumbaas dit interessant genoeg vindt om 'm sticky te maken, ga vooral uw gang. |
Potentieel interessant! Die sujetten die je noemt, ken ik voor het grootste gedeelte niet of nauwelijks, dus dat lokt mij niet per direct, hoewel het vast gezellig is als ze er zijn hoor. Wel grotendeels afhankelijk van tijd etc. Vrijdag is ws beste idee, zodat mensen met beide ov's kunnen komen.
|
doe mij die anonimiteit maar :bloos:
|
L&R meet aka changshanflirtmeet? ;)
|
^ Als jij dat wilt. :bloos: Verder mogen mensen ook met anderen flirten hoor, geen problemen mee, zolang ik maar mag kijken. :o
Citaat:
|
Prima, L&R-meetings ben ik bijna altijd wel aanwezig en in Utrecht hang ik toch 3-4 dagen per week rond :o
|
Ik kom niet maar ik vind meettopics altijd leuk om te volgen.
|
Ik kom als ik kan op de datum :)
|
Citaat:
|
Misschien heb ik ook wel interesse :o
|
Citaat:
|
ik ben pas weer inds kort actief enzo.. dus.. ik weet niet
|
Citaat:
Citaat:
|
ik kom alleen als volk ook komt
|
Ik durf niet, maar ik kom wel! ( mits ik kan etc etc)
|
Citaat:
|
Je weet maar nooit :p
|
Laat mij maar fijn anoniem blijven (y)
|
Citaat:
|
Ik ben heel verlegen, maar dat is geen reden: ik doe mee!
:D |
Hmmmmm......
|
is het de bedoeling dat je condooms meeneemt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I'll think about it. :o
|
Citaat:
|
Nope, laat mij maar wegrotten in anonimiteit... :y
|
Het lijkt erop dat veel mensen de derde optie nog niet hebben gezien. :p Veelgebruikte reden is namelijk het kennen van te weinig mensen.
Nog even voor de duidelijkheid: voor samen te drinken en forumbazen bashen hoef je geen mensen te kennen. :p Citaat:
|
Het niet kennen van mensen is niet zozeer mijn probleem. Meer het feit dat mensen dan weten wie ik ben :p
|
^ Ah ja, dan geldt voor jou misschien de vierde optie. Al vind ik het wel arrogant van je om te denken dat dat andere mensen iets uitmaakt/boeit. :p
|
Ik ken hier bijna niemand. En ja, dat is een slap excuus. Vandaar; I'll think about it. :p
Besides, er staat nog een weddenschap open volgens mij, dus.. Damn. :D |
^ Jup. Je hebt dus geen keus. ;) Want ik daag je wederom uit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mis de /care optie. ;)
Maar ik ben wel nieuwsgierig naar wie er allemaal wel komen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde meer dat ik het wel gezellig zou vinden als je ook kwam. Ik ben tenslotte ook niet eng ;) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt mij wel leuk om dit te volgen, maar ik doe idd ook niet mee. Simpele reden: Ik ken te weinig mensen hier :P
|
^ Dat is het dus. Ik 'ken' hier ook niemand.
Ken Changshan een beetje, maar of dat nou genoeg reden is.. :P :D |
Ik denk dat iedereen schrikt van het beeld dat 'ie eerst bij de persoon had. Qua uiterlijk.
|
Haha ja. Ik heb bij iedereen op dit forum wel een bepaald beeld in gedachte, van hoe die persoon eruit zal zien. En hoe leuker de persoon overkomt, hoe leuker dat beeld in m'n hoofd. Echt vreemd. :D
|
^ En dat is nu precies wat meeten zo leuk maakt. Je zegt wel dat je alleen mij een beetje kent, maar eigenlijk is dat pure onzin en ken je onbewust anderen (die hier meer posten) veel beter. Neem dat nou maar aan van een ervaren meeter. ;)
Citaat:
|
Geen geld, verlegen, woon in een stad ver weg.
|
Oh Siorin ik ben benieuwd naar jou :o
Ik weet het nog niet. Hangt er van af of ik kan, zin heb etc. Dus ik kijk het nog even aan. En aangezien timo zegt dat jullie forumbazen gaan bashen.....:( |
Ik vraag me dan altijd af of er ook mensen zeggen niet te komen, maar dat toch stiekem op de afgesproken plaats forummers gaan bekijken vanaf een afstandje :o
|
Laat mij maar rotten, groetjes Rode Anoniem
|
Citaat:
|
IBB ja. :)
Btw, Vogelvrij, ik heb je ooit op een Letterenmeeting gezien, dus waarom nu opeens anoniem willen zijn?! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20. |